[verwijderd] LilyMilie superschattig! Ik zou het gewoon doen. Misschien dat ze pas over een jaar over gaat, maar dan kan ze er nog wel jaren mee vooruit. En hij is neutraal genoeg om ook niet wakker te liggen van specifieke interesses die kunnen veranderen ofzo..
Bloem Marshmallow Je vraagt het niet aan mij maar ik heb op het beachtournooi ervaren dat dit echt erg fijn is als het heel warm is. Action heeft ze maar ook bijv Blokker of zo.
Toch6 Deze voor L. En de rest voor school als schriften, kaftpapier etc. Deze serie + aangevuld met neutraal
Rietjesbeker En ik had van mijn zusje voor mijn verjaardag een prachtige plant gekregen, nu heb ik van een deel van mijn verjaardagsgeld er een even mooie (vind ik in elk geval) pot bij gekocht đ
Vulpen Jessie80 Audition heb ik aan m'n zusje gegeven (omdat ze in een orkest speelt), ben benieuwd of die leuk is!
Marloes80 Deze bos aangevuld met wat nieuwe bloemen en de oude herbruikt en weer opgefrist. En de bloemist heeft ze natuurlijk weer mooi geschikt.