LilyMilie Soturi ik had ze allemaal gezien ja, maar ze heeft teveel roze en andere pastel kleurtjes om voor rode Vans te gaan 😅 Die zwarte vind ik super cool! Maar niet voor L. Die gekleurde is meer voor grote R, haha Ik denk dat het toch roze worden 😄
LilyMilie Soturi dat wordt wel erg duur, ze is er binnen 2 maandjes alweer uit denk ik. In vind 30 euro voor babyschoentjes al teveel eigenlijk 😅 mja, Vans.. daar heb ik een zwak voor 🤪
Soturi LilyMilie Ja, dat is wel te begrijpen. Die zwak voor Vans overigens ook, die heb ik ook! Hier voor de kinderen ook maar eens slip-ons halen ofzo. R had 1 a 2 maten geleden Vans met veters. Maar dat vond ik toch niet helemaal praktisch. Daardoor hebben ze nu wat anders, ook al zou V nog wel de old-skool (want die had ik dan steeds) met klittenband hebben.
Rosemary Hier ook op schoenenjacht voor een dochter. Maar die heeft al een eigen smaak. Ik moest erg veel moeite doen, het liefst wil ze sketchers met regenbogen, unicorns, glitters én lampjes.
Soturi Rosemary Die onderste vind ik ook zo leuk! Daar zit ik ook al steeds naar te kijken, maar ze hebben nu schoenen. Dus dat zou overbodig zijn.
Honkeytonk [verwijderd] he een jellycat knuffel! Heb ze ook voor de kinderen, ze zijn zo leuk! Voor de baby die moet komen heb ik zo een bakje met 2 tulpen erin!
[verwijderd] Honkeytonk ik heb hem lekker voor mezelf, ben er zo blij mee! Ik word nooit volwassen volgens mij.. Maar ik heb eindelijk een plant die niet dood gaat 🤣
[verwijderd] LilyMilie die zat in een surprisebag, die heb ik lekker zelf gehouden, samen met de cactuspen. De rest is naar de kinderen gegaan, die hebben nog veel meer gekocht!
[verwijderd] Honkeytonk oh die zijn ook leuk!! Ik denk dat het goed is voor mijn bankrekening dat ze die niet hadden 😂
Vulpen Vulpen Van Esprit trouwens. Ik was vooral op zoek naar een soort bikini die niet meer blijkt te bestaan en gympen, maar enfin. Zomerkleren kon ik ook nog wel gebruiken.
iMoeder En wat kleding voor m’n kinderen. NASA shirts voor de jongste en wat broeken. Kleding voor dochter, voornamelijk anime shirts en een cargo broek. Familie nerd zeg maar.