LilyMilie Dat is ook een beetje expres want ik heb een privacy trauma overgehouden aan mijn ex. Dus ik blijf liever anoniem en op een afstandje.
Maar inhoudelijk; ik ben heel bleek en heb lichtbruine krullen, bruine ogen.
Qua kleding stijl ben ik heel verschillend! Dat is de voornaamste reden dat ik echt veel te veel kleding heb. Ik houd van afwisselen. Op werk draag ik nette, zakelijke kleding. En dan vind ik het leuk privΓ© wat meer streetstyle achtige dingen te dragen. Bijv deze sneakers, cargo broek, crop top + hoodie vest of houthakkers blouse. En een ander keer meer hippie/country bijv de flared jeans hierboven met cowboy laarsjes. Ik draag ook graag rokjes en jurken. Draag graag leer en van die gecoate broeken. En ik vind het ook vaak leuk om iets netjes te combineren met iets stoers. Dus jurkje met AllStars er onder of een blazer met gescheurde spijkerbroek. En ik heb soms totaal random obsessies van iets wat ik ineens helemaal leuk vind. Ik ben bijv nu al een tijd op zoek naar een bruine tweet blazer (die niet oversized is). En afgelopen zomer had ik ineens een tik met momjeans shortβs, liefst zo ruim mogelijk en met zoβn vouw onderin, en heb ik er daar drie van gekocht. Hopelijk verzamel ik ooit eens genoeg moed om in het outfit topic te posten (als ik die kan vinden? Is nogal weg gezakt geloof ik).
[verwijderd] Geen idee eigenlijk. Ze blijven gewoon wit. Maar ik trek zoiets dan ook niet aan als ik ga wandelen in het bos of zo. En mocht het wel vies worden dan gooi ik ze in de wasmachine. Dat deed ik vroeger met mβn Nikes al. Nog nooit een issue geweest dat het er dan kapot uit kwam of zo.