Rietjesbeker Trees dat komt op mij doodnormaal over π En ik heb vast ook wel eens aan mensen gevraagd waar ze weg kwamen π€£
Trees Rietjesbeker ik was net naar Groningen verhuisd en iemand vroeg waar ik weg kwam. Echt nog nooit van gehoord. Ik vond het zo raar klinken en nu vind ik het heel normaal klinken. Ik zeg het nu zelf ook π
Uilenmama Rosemary Mijn dochter heeft vorig jaar Bobba gekocht van haar eigen geld. Ze krijgt Belia voor haar A diploma.
[verwijderd] Eindelijk de schoenen waar ik al maanden op loop te kwijlen. Hopelijk passen ze, want het is een kindermodel en ze gaan niet groter π€£ En voor het eerst in 5 jaar ofzo een broek: En deze:
Jute [verwijderd] Super leuk, Takko heb ik niet in de buurt geloof ik maar ik ga kijken waar de dichtstbijzijnde zit.
Trees Dochter heeft het even netjes uitgestald voor de foto, zodat jullie het goed konden zien βΊοΈ.
Trees [verwijderd] een of ander verkoelend puppy kleedje voor ik de bench. Je kan niet zonder π (het was de goedkoopste).
[verwijderd] Jute dat is zo ongeveer de enige kledingwinkel die wij hebben π€£ Als het nou niet lukt en je hem toch graag wil, stuur maar pb dan kan ik hem altijd hier voor je halen!
Jute [verwijderd] Dank je wel! Zie dat er in Muiden 1 zit, daar kom ik langs als ik naar mijn ouders ga. Zaterdag vlieg ik er langs
[verwijderd] [verwijderd] ah die nirvana wilde ik ook maar was uitverkocht in mijn maat π Heb er nog speciaal om gevraagd zelfs, die is zo leuk! Misschien komt hij volgende week weer binnen, fingers crossed.. Ben vandaag nog terug gegaan voor dezelfde broek in het beige, twijfel of ik de shirts ook nog in een andere kleur wil π