[verwijderd] Een lamp. En een dekbedovertrek en een hoeslaken. En vines voor de kinderen en bouw je eigen chocolade paashazen. Ik had namelijk niks nodig en ging toch naar de Ikea...🙈
[verwijderd] Oh, en ook nog kaartjes voor Pierce the Veil, dus I is door het dolle heen. Nu nog ruim een jaar wachten..
Manque Heel veel fijne keramiekspullen 😁 O.a. 20 tegels van 15x15 cm om één of twee grote glazuurschilderingen op te maken. Lijkt me mooi voor bv de achterwand in een keuken ofzo.
Rietjesbeker Handdoeken en washandjes, zodat we nu in huis allemaal een kleur handdoek en washandjes hebben en we het dagelijkse 'welke had jij/welke had ik ook al weer' kunnen overslaan. Man is donkerblauw, zoon is groen, dochter is roze en ik ben rood.
Rosemary Zoon heeft deze gekocht van z’n zakgeld. Hij is helemaal verzot op de boeken, we zijn nu het derde deel aan het lezen. Bobba heeft hij al, en die kan niet wachten tot Belia er eindelijk is. Aldus zoon.
Uilenmama Rosemary Mijn dochter heeft vorig jaar Bobba gekocht van haar eigen geld. Ze krijgt Belia voor haar A diploma.
Manque En ook nog deze via Bol.com Ben benieuwd of die deurdranger wat is. Is verdacht goedkoop, maar heeft wel goede recensies.
Trees Trees Waar heb je die weg? Oh wat erg, ik lees het nu pas. Ik ben nu wel echt ingeburgerd als noorderling 🫣. Straks ga ik ook nog aan mensen vragen waar ze ‘weg’ komen.
Rietjesbeker Trees dat komt op mij doodnormaal over 😝 En ik heb vast ook wel eens aan mensen gevraagd waar ze weg kwamen 🤣
LilyMilie Een kraamcadeautje voor vrienden van mij. Zo leuk dat je bij Zara op sommige dingen de naam op kan laten borduren!
Trees Rietjesbeker ik was net naar Groningen verhuisd en iemand vroeg waar ik weg kwam. Echt nog nooit van gehoord. Ik vond het zo raar klinken en nu vind ik het heel normaal klinken. Ik zeg het nu zelf ook 😅