LilyMilie June Als ik ze binnen heb en ze passen (en ik vind ze nog steeds mooi 😛 ) dan zal ik een fotootje maken 😁
Hooyo-shimbir Een ring en een bedeltje voor aan mijn Pandora armband. Vrijdag is het 5 jaar geleden dat Jamielah overleed, ter herinnering daaraan en omdat ik trots op mezelf ben hoe ik de afgelopen 5 jaar mezelf staande heb gehouden.
Trees Een nieuw badpak. Nu hopen dat het wat is, want ik heb niet zo lijf als de dame op de foto. Ik heb een gloeiende hekel aan badkleding kopen.
Trees Manque Softbasegaming Ik vind het ook prachtig, maar ik krijg het er nooit netjes op. Ziet er altijd uit alsof ik opgemaakt ben door een 3-jarige. Deze kleur staat je ook heel erg mooi!
Rietjesbeker Voor dochter de meest afgrijselijke eenhoorn sloffen die bij de Scapino te vinden waren. Kind is intens gelukkig, ik ben bang dat ze binnenkort van de trap valt met die onhandige dingen aan 🤷🏾♀️
[verwijderd] Voor dochter! Ze had nu leren laarsjes van Shoesme. Super mooi, maar zo rot om aan te trekken! Waren met veter en rits en elke keer alles openmaken om dat voetje erin te krijgen. Nu kan ze zelf ook een beetje oefenen. 👍
[verwijderd] Yes! 4 nieuwe 4 seizoenen dekbedden besteld. We hebben nu allemaal restjes van oude sets. De helft mist drukknopen, of ze passen niet op elkaar. Heel vervelend. Daar zijn we vanaf met 4 nieuwe, dezelfde sets.