Rietjesbeker Update over het bluetooth-slaapmasker, goed geluid, ligt op mijn zij ook prima, alleen wel warm om mijn hoofd π en ik moet het geluid op mijn telefoon zacht zetten, want anders is het best een bak herrie!
June Een tv meubel, een bank, lampen. Eindelijk pakken we de woonkamer aan. Nu nog 3maanden wachten tot alles er is π
[verwijderd] De meest perfecte pyjama voor H: there's pizza in your future. En Pusheen, dus dat is altijd goed.
Huggybird [verwijderd] ik heb er net ook een besteld! Ik denk dat we er allemaal baad bij kunnen hebben als ik dat zo lees.
Huggybird [verwijderd] heb jij m al geprobeerd? Ik heb net ongeveer 20 op het nek kussen gelegen. Even wennen⦠maar niet heel onprettig. Nu met dun shirt aan op het matje, dat is echt fijn!!!
June Jules ik heb een plaatje van de bank maar niet in de juiste kleur. Ik kan een plaatje van het tv meubel zoeken naar ook niet in de juiste kleur en de lampen zijn ook niet in de juiste kleur online te vinden. π We krijgen rookglas cilindervormige lampen. De bank De kleur (vermoed ik)
[verwijderd] Huggybird Ik heb hem gisteren voor ik ging slapen geprobeerd en ik ben er op in slaap gevallen. Ik weet niet of dat van het matje komt, of van het verplicht chillen, maar ik heb heerlijk geslapen. Overigens deden mijn rug en nek minder zeer vanochtend, dat vond ik wel bijzonder. Ik werd trouwens na 30 min op het matje weer wakker, het ging toen wel zeer doen.
Huggybird [verwijderd] ik ben ook in slaap gevallen! Echt grappig. Ik had last van mijn nek en wat hoofdpijn maar nu niet meer. Mijn rug en nek gloeien ook lekker. Fijn dat het bij jou ook voor iets meer ontspanning lijkt te zorgen.
LilyMilie June Als ik ze binnen heb en ze passen (en ik vind ze nog steeds mooi π ) dan zal ik een fotootje maken π
Toch6 Deze voor J zn verjaardag π€© Op bol.com is hij β¬99, bij action β¬70. Scheelt gewoon 30 euro!
Hooyo-shimbir Een ring en een bedeltje voor aan mijn Pandora armband. Vrijdag is het 5 jaar geleden dat Jamielah overleed, ter herinnering daaraan en omdat ik trots op mezelf ben hoe ik de afgelopen 5 jaar mezelf staande heb gehouden.
Trees Een nieuw badpak. Nu hopen dat het wat is, want ik heb niet zo lijf als de dame op de foto. Ik heb een gloeiende hekel aan badkleding kopen.