Trees Zonnebloem ik trapte er volop in π€£ ik had er inmiddels een soort freaky lingerie setje van gemaakt en was heel hard aan het bedenken wat iemand er nog meer in kon zien π.
Trees Femkes je kon maxi zeker niet wijsmaken dat sm de afkorting voor schoonmoeder is? Al kan hij zich dan afvragen waarom iemand een tuigje voor haar schoonmoeder kocht π€
[verwijderd] Ik heb van mn verjaardagsgeld nieuwe Dermalogica moisterizer en reiniger kocht. De Special Cleansing gel en de Intensive Moisture balance. Ik ben daar zo blij mee! π₯°
Marloes80 Een nieuwe iPad met cover. Alle oude exemplaren waren al lang ingepikt door de kinderen. Deze week mijn knie verdraaid, dus lig/zit nu veel op bed. Kan ik eindelijk weer eens een boek lezen.
Rietjesbeker Een plafond ventilator. Het is warm in huis en we zijn de muggen zat, onze staande ventilator red het niet het hele bed over
Toch6 Lucky me! Besteld van verjaardagsgeld dus dacht zal nog even screenshot maken. Is hij ineens 25 euro duurder
Jessie80 Toch6 ik wil er ook eentje, aan de andere kant waar zet ik hem neer als ik hem niet gebruik..?
Toch6 Oh en man een diepvries laten bestellen π Kom telkens plek tekort thuis + snel ijsvorming. Oftewel irritatie π heb je met oude zooi π maar 7 jaar geleden voor klein bedrag kunnen overnemen wat toen fijn was
[verwijderd] Shoppen met H π€£ En voor mezelf pantoffels, sokken, stofzuigerzakken en een nieuwe boodschappentas. Alleen maar saaie dingen dus.
Tantetil Kon het niet laten. Nu hopen dat mijn laptop erin past. Die is net iets kleiner dan het formaat.