[verwijderd] Manque hij valt best mee ja, maar de kinderen vinden hem uiteraard alsnog verschrikkelijk ๐
iMoeder Manque [verwijderd] Ik wilde al zeggen, dat NSFW vind ik nog wel meevallen (of tegenvallen๐ , ligt er aan hoe je het bekijkt).
[verwijderd] iMoeder misschien ook wel, maar wilde geen risico nemen met kleine nieuwsgierige kinderen. Ik had meer nsfw opties, maar ik vind het bubbelfolie zo leuk, dus dat gaf de doorslag. Plus, mijn vader moet hem ophangen ๐คฃ
Rietjesbeker Haarknipjes, rolschaatsen, houten treinset, fietshelm, playmobil, brandweerauto en een leesboek. Overduidelijk vrijmarkt op koningsdag ๐คด
Rietjesbeker Rietjesbeker oh, en vanochtend een nieuwe oven, met magnetron. Iemand belang bij een siemens inbouwoven zonder magnetronfunctie?
Vulpen Oudste heeft een transformer en skates gekocht. Voor jongste hebben we een houten bord met de dagen, maanden en het weer en zo, en rolschaatsen. Voor beide hebben we een hoop beschermers gekocht ๐คฃ
Marshmallow Heel veel speelgoed ๐ฌ Het spiderman masker vind ik nog het geniaalst van alles. Mijn meisje is echt een jongens meisje hoor ๐
Trees Jules via de site van de decathlon, maar ze zijn niet van de decathlon. Decathlon verkoopt ze voor een ander, kwam ik bij het afrekenen achter. Het zijn hardloopsokken van sporcks (had ik zelf nog nooit van gehoord).
[verwijderd] Marshmallow wehkamp! https://www.wehkamp.nl/app/product/16186059?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
[verwijderd] [verwijderd] als ik straks klaar ben met de slaapkamer en het balkon ga ik nรณรณit meer verhuizen ๐ Die set had ik ook gezien, onwijs leuk maar paste hier niet!