Rietjesbeker Gordijnen. 8 stuks, op maat. Gelukkig heeft karwei semi-permanente kortingsacties (waardoor ik nu dus denk dat dat de eigenlijke prijs is en de 'normale' een zwaar overprijsde prijs, maar goed, we laten het de pret niet drukken)
Pimpelmeesje Vacuüm bakjes met spaarzegels van de Coop. Ik ben er echt buitenproportioneel blij mee 😂
[verwijderd] Gezien er geen topic bestaat wat is het laatste wat jouw kind gekocht heeft en het eerste wat je gaat stelen zodra die naar school is plaats ik hem wel hier 🥰 Er is ook nog een Baby Pogo Funko Pop onderweg trouwens.
Trees Een fietsslot. Mijn dochter heeft vanochtend een peperdure elektrische fiets van mijn vader gekregen voor de middelbare school 😳. Onze bijdrage was een extra slot.
Hooyo-shimbir Trees wel heel fijn voor dr gezien waar jullie wonen! Ik fiets nu met zoveel plezier 40km per dag.
Trees Hooyo-shimbir is heel fijn. Ze gaat als enige in ons dorp naar deze school. Ze moet dus als meisje alleen fietsen door de weilanden fietsen. Alleen wij hadden een mooie tweedehandse elektrische fiets op het oog. Mijn vader wilde echter perse een Batavus met middenmotor en de zwaarste accu voor haar kopen. Ze heeft dus echt wel een hele mooie fiets gekregen en ze is er dolgelukkig mee.
[verwijderd] Trees Ik begrijp je vader wel. Super fijn, ik hoop dat ze er veel veilig fietsplezier van heeft.
Hooyo-shimbir [verwijderd] ja enorm! Heb er al 400km opzitten. Afgelopen week met kou en sneeuw zelfs gefietst en ik ben voor m’n gevoel zo thuis. Lekker fris en m’n energie is eruit. Als ik dan op school kom kan ik me zoveel beter concentreren, met m’n “halve ADHD 🙄” is t echt heel fijn om lichaamsbeweging te hebben voor ik lang moet stilzitten. Ik ben wel moe savonds, moet nog wennen eraan. Dat is met name als ik thuiskom. Maar dat kan ook nog gewoon wennen zijn van weer 3-4x pw naar de Hogeschool, het hele sociale stuk enz..
[verwijderd] Hooyo-shimbir Wat goed, fijn dat het zo bevalt! Ik ervaar hetzelfde fijne gevoel. Investeren in goede kleding, dan kan je het hele jaar door fietsen. 🙂
Hooyo-shimbir [verwijderd] heb een super goede winterjas. Van de week met sneeuw had ik alleen een t shirt eronder aan en dat was echt warm zag. M’n broertje die in Oostenrijk woont gaat daar even goede handschoenen kopen en die meenemen. Ik had toen t zo koud was een maillot aan dus toen een ski boek eroverheen gedaan tijdens het fietsen en dat was ook echt een prima oplossing 😄