Marshmallow 2 duikbrilletjes voor de kinderen. Eigenlijk voornamelijk zodat ik zonder gezeur de haren kan wassen van beide, maar het is ook leuk in het zwembad denk ik.
Toch6 Heel veel chocola in allerlei soorten. L gaat d'r spreekbeurt over chocola doen dus die heeft chocola nodig ter decoratie 😄
Trees Een kweeklamp. Op een of andere manier klinkt dit heel fout, maar ik ben gember en stippenbegonia’s aan het kweken. Geen carrière switch 😉.
Trees [verwijderd] ik ben ook jaloers op jouw lime stekje. Dat blad is zo mooi. Misschien een keer stekjes uitwisselen hier op het forum ☺️
[verwijderd] Trees ja zeg wie weet! Ik ben de laatste tijd meer planten aan het neerzetten in ons huis en bezig gegaan met stekken enzo, dus goed plan! (De like gaat geloof ik wel even duren voor ik die kan gaan stekken 😅😅😅)
iMoeder Weer lingerie gescoord, na heel wat zoeken en met wat hulp van een aantal dames hier. Rooie setje is n cadeautje van vriend. 😊
[verwijderd] Manque dat schaapje heb ik ook 😁 Dit is mijn collectie trouwens, heb een foto gevonden. (Schaap zit op de draaimolen)