Honkeytonk Ik heb mezelf een cursus baby massage kado gedaan. Bij de oudste ook gedaan, bij de middelste niet en nog altijd spijt van, dus nu gewoon geregeld voor de jongste!
Lumihiutale Ik was gisteren bij het winkeltje van het Leger des Heils en ik heb deze onwijs mooie schoenen gekocht π
Jessie80 Van mijn schoonouders krijg ik altijd geld met mijn verjaardag en normaal verdwijnt dat altijd in de gezamenlijke portemonnee maar ik zag afgelopen week deze bewaardoos/dienblad en toen dacht ik "dat is een mooie besteding". Dus zojuist nog even in mijn favoriete theewinkeltje geweest en deze plus 2 nieuwe blikjes, zeefjes en thee gekocht.
[verwijderd] Toch6 haha nee, nog niet! ik ga eerst gewoon wat uitproberen π Mijn eerste aankoop van 2022 zit er ook al weer op trouwens, we hebben vanavond met vrienden Kwakzalvers van Kakelenburg gespeeld en die wil ik ook hebben!
[verwijderd] Een sidetable voor op de plek waar de kerstboom stond en nu een leeg gat is, en het verjaardagscadeau voor I. Niet echt verrassend, maar dat wordt een stapel manga's.
iMoeder Ik heb weer wat make-up besteld. Een andere lippenstift die een dupe voor pillowtalk van Charlotte Tilbury zou zijn, wat blush, iets om mee te contouren en waar ik heel enthousiast over ben; een hydraterende CC crème achtig iets van Urban Decay. Mijn huid blijft droog dus poeder is nu niet optimaal. Dit plus een vloeibare contour en blush stick gaat hopelijk wat mooier zitten. En deze jas.
Rietjesbeker Toch een andere winterjas, die ene was me toch te dun. Zat erg mooi, maar ik heb al een mooie tussenjas, dus hoef niet nog eentje. En deze wilde ik in eerste instantie ook al π
Pimpelmeesje Honkeytonk ik ben sowieso regelmatig jaloers op de kinderafdeling π maar da's meer een biecht π€