Sevenof9 [verwijderd] ik heb de siliconen variant om mee te slapen, vind ze heel fijn! Die die jij hebt wil ik ook nog kopen.
[verwijderd] Sevenof9 moet zeggen, ze zitten echt heel comfortabel! (En het ziet er nét iets minder raar uit om ze overdag in te hebben 😅😅)
Miek89 Een bank! Via marktplaats. En hij zit heerlijk 😁 Oude kon echt niet meer. Zat onder de vlekken die er niet meer uit te krijgen waren.
[verwijderd] Hele bult kleding voor de winter voor dochter. Er is nu flinke sale bij de hema. En drie bh's voor mezelf in de sale bij Hunkemöller.
Elena22 Pff wat niet. Wij zijn aan het verhuizen. Wat een geld en wat een spullen heb je nodig als je groter gaat wonen.
[verwijderd] Ik kom nog een keer dezelfde posten 😅 F is er zo blij mee dat M nu dezelfde voor haar verjaardag wil, dus die gaat ze krijgen.
Tantetil [verwijderd] ik heb rentepunten zat, ik zou hem voor je kunnen bestellen. Edit, heb even gekeken, je krijgt er nu ook nog een grote handdoek bij! En scheelt 20 euro.
[verwijderd] Ik heb een greenbook gekocht. Ik had er al één van correctbook, maar ik wilde er voor school ook één.
Softbasegaming [verwijderd] hoe werkt dit? En kun je niet perongeluk uitgummen? Kan je ook andere stiften gebruiken? Hier een voedingsjurk🤭
[verwijderd] Tantetil lief van je hoor, maar heb hem al in huis 😊 De handdoek heb ik ook aangevraagd!