Manque Ik heb deze deurbel gekocht. Kan hem overal in en om het huis met me meedragen en hij geeft zowel een geluid als een lampje! De tijden van 'helaas was u niet thuis dus uw pakketje ligt bij de buren' zijn hopelijk voorbij. En daarmee ook de zuchtende buren wanneer ik mij weer honderduit loop te excuseren omdat ik de bel weer eens niet gehoord heb 😅
[verwijderd] Manque dat zou bij mij nog geen week meegaan voordat het pakketje bij de buren ligt omdat ik de deurbel kwijt ben 😅
Marshmallow [verwijderd] heel leuk ding! Ik heb een nieuwe parasol gekocht. Hopelijk houdt ie wat beter de zon tegen in de middag.
[verwijderd] Scheppen, zand speelgoed, waterpistolen, een frisbee. Ja ik was bij de Action. En nee ik wil de komende hete dagen niet horen ‘ik verveel me’.
[verwijderd] Ik heb een online mindfullness cursus aangeschaft. Gelukkig krijg ik ook een groot deel van de zorgverzekering terug. Ik heb er erg zin in.. hoewel zin, het is meer noodzaak.
[verwijderd] Kleren van King Louie. Kan deze dag nu klaar zijn want ik heb een gat in mijn hand vandaag.
Nescio [verwijderd] oehh wat? Ik loer al maanden naar die site maar niets gekocht. Maar er af en toe naar kijken helpt wel om die drang wat onder controle te houden 🤣
[verwijderd] Nescio de Audrey Top Organic Cottonclub in Bluestone Blue (die kleur blauw!! En ik heb al heel veel Audrey tops), de Waterfall Top Ecovero Light (ik hou van de waterval kraag) en de Juno Midi Skirt Capitan.
June Mijn mooie fresh n rebel hoofdtelefoon met active noice cancelling. Heerlijk!! Had ik al gezegd dat ie roze is??
Elena22 Lego Minecraft voor de jongens. Wij gaan vanaf morgen een weekendje proefkamperen met onze vouwwagen en er wordt superslecht weer voorspeld dus even wat entertainment.
June [verwijderd] ze heeft me ook overgehaald/ beinfluenced. Hij is niet helemaal omgevingsgeluidarm. (Mooi scrabbelwoord) maar goed genoeg om het geen last meer van te hebben
Marshmallow Ik heb een nieuwe hoofdkussen besteld van traagschuim, ik hoop dat deze beter is dan wat ik nu heb! Als het goed is ontvang ik hem morgen.