[verwijderd] Batterijen voor de Wii controllers, in de hoop dat ze nog wat lichaamsbeweging krijgen tussen het gamen door π
Manque Van die extra lange shirts bij Girav, voor de echtgenoot. Zijn best prijzig, maar wel mooie kwaliteit.
Lovely83 June Ik heb mijn kraaienpootjes en frons laten doen... doe het al een aantal jaren heb spijt dat ik er niet eerder aan ben begonnen. Het ziet er natuurlijk uit en heb niet meer dat mensen constant denken dat ik boos ben.
Tantetil Even naar kwantum voor wat kussens voor op de bank....ik heb zoveel gekocht dat het amper in de auto paste. Deze zitzak dus en een bijzettafeltje waar ook nog troep in kan. En dat lampje. En nog kussens.
Tantetil Manque nee ik zag alleen deze. Ze waren nu afgeprijsd naar 35,- ipv 130,-. ( stond op het bordje hoor, kan mij niet voorstellen dat ze ooit echt 130,- waren).
Tantetil Louelle81 ja dat vond ik ook. Mick ook haha. Toen ik jou appte hadden we nog netjes een mandje. Daarna een karretje vol. En ik zag nog veel meer leuks! Dit zijn trouwens de kussens, nu heb ik weer een nieuw dekentje dat hierbij past nodig.
June Ik ben super blij met mijn mini framboos. Blijft klein en is speciaal voor in een pot. Nu maar hopen op wat vruchten deze zomer. π
[verwijderd] Ik heb met geld gestrooid. De meest luxe airfryer die er is, een pakket lego voor verjaardag zoon en een puky loopfietsje voor verjaardag dochter. Oja en een nieuw broodtrommeltje waar ik heeel blij mee ben. π
Meca Ik word geinfluenced door jullie. Heb zonnebrand (Cosrx?) gekocht want mijn test van Paula's choice prikte heel erg in mijn ogen. Dus was tijd voor een nieuwe.
[verwijderd] Honkeytonk Deze: https://www.bol.com/nl/p/philips-airfryer-xxl-premium-hd9867-90-hetelucht-friteuse-incl-automatische-bakprogramma-s/9200000128171800/?bltgh=irlWv7-ahnJF6amecGFBFw.2_9.15.ProductPageUrl Ik krijg hem morgen binnen.