[verwijderd] 7 paar dames sokken en 5 paar heren sokken. Ter vervanging van de sokken die ik afgelopen weekend heb weg gegooid omdat de gaten er in zaten π
[verwijderd] Ik moest gordijnen hebben en toen zag ik dit schilderij en die mΓ³Γ©st ik hebben, dus die heb ik ook gekocht. Maar nu durven mijn kinderen geen vriendinnen meer uit te nodigen. π
Hooyo-shimbir [verwijderd] ik heb echt geen nieuwe schoenen nodig..... wat is nou een goed excuus ze toch te kopen? π
[verwijderd] Hooyo-shimbir dat is dan niet eens een excuus! je hebt schoenen nodig en dit zijn schoenen π edit: ik las verkeerd. In las over het woordje βnietβ heen π
Blue Hooyo-shimbir maar dit zijn bijzondere schoenen, dat heeft niks te maken met basisbehoefte, het gaat om geluk. En zonder geluk... Ja, zonder geluk is het leven niet leuk. Heel veel reden dus om een extra beetje geluk toe te voegen.
June Hooyo-shimbir jij hebt genoeg redenen toch? Weer een goed cijfer. Dit rare jaar goed afsluiten op school. Gewenste stageplek vinden. Jij verdient ze.
[verwijderd] Hooyo-shimbir ik zat afgelopen week amazing interiors te kijken en daar was een man die een achtbaan in zijn tuin bouwde. Zijn reden: hij kon gewoon geen reden bedenken om géén achtbaan in zijn tuin te hebben, hij wilde gewoon een achtbaan en dus bouwde hij er een. Ik vind dat gewoon een fantastische manier van leven en inspirerend genoeg om van mening te zijn dat jij die schoenen nodig hebt. π