[verwijderd] Nou daar gaan we hoor, houdt je vast.... 🙈 Salontafel: Vaas (kreeg ik gratis bij de tafel): Cadeautje voor M (maar dan met haar naam uiteraard) Manga's voor F: En kleding voor de meiden:
[verwijderd] Manque Dahlia We kunnen hier bijna een aftel topic starten 😅 De mijne komt in de week van 12 juli, jullie? 😂
aardbeitjes Een picknicktafel die nu middenin de moestuin staat. Kunnen we zitten kijken hoe de plantjes groeien ☺
[verwijderd] Ik heb toch maar nog een bestelling geplaatst met oa Zuid-Koreaanse zonnebrand @iMoeder 😄
iMoeder [verwijderd] Tof. Welke heb je gekocht? Ik heb deze gekocht. Als m’n Biore op is ga ik em proberen. Ben er inmiddels achter dat alle sunscreens waar op staat dat ze matterend zijn, niks voor mij zijn. Ik heb juist een hydraterende nodig. Die matterende droogt m’n al droge huid teveel uit waardoor ik einde van de dag een soort vervellende hagedis word. Ik poeder het dan wel een beetje af voor de glim.
[verwijderd] iMoeder Ik heb ook hele droge huid dus heb ook voor een hydraterende gekozen en niet een matte. Het (evt.) glimmende maskeer ik dan wel met poeder idd. ik heb deze besteld, ik ben erg benieuwd!
iMoeder [verwijderd] Die schijnt heel fijn te zijn! Ik wil em ook graag proberen maar de site waar ik bestel is die heel vaak uitverkocht.
[verwijderd] Kipsate Nice! 😃 Ik ben wel best gevoelig voor puistjes. Hebben jullie hier meer last van met een (deze) zonnebrand? @Femkes
iMoeder [verwijderd] Dat verschilt vaak per zonnebrand dus is een kwestie van uitproberen. Wat wel dan nog belangrijker is, is om het er in de avond echt goed af te halen door te double cleansen; eerst een cleansing oil of balm, en daarna een schuimende reiniger op waterbasis.
Femkes [verwijderd] Ik heb eigenlijk nooit puistjes, dus ik denk niet dat je veel hebt aan mijn antwoord.
[verwijderd] iMoeder ik heb een cleansing crème. Waarom is nog een cleaner en schuimende cleaner nodig?
[verwijderd] [verwijderd] Het gaat om de olie en water. Een olie of balm gebruik je om vetten van je huid te halen, de cleanser op waterbasis voor de rest vh vuil.
iMoeder [verwijderd] Zonnebrand legt echt een laagje op je huid wat vrij vast zit. Je hebt dus een cleansing olie nodig om dat laagje goed af te breken en uit je poriën te krijgen. En de schuimende reiniger om daarna alle los gekomen vettigheid en vuil er goed af te krijgen. Anders blijft het zitten en krijg je dus puistjes en/of op den duur grove poriën. Je cleansing crème zal waarschijnlijk op waterbasis zijn. Dus dan heb je alleen nog een olie cleanser nodig of cleansing balm. Die zijn beide op olie basis. Evt douche olie werkt ook, maar ik vind zelf echte oil cleansers fijner.