iMoeder Ysabella Zijn dat dezelfde? Ik heb ze nu namelijk van de Lidl en die doen wel wat, maar tis niet spectaculair.
Ysabella Meca ja klopt, die dingen werken echt perfect je moet daarna wel even de wc borstel erdoor halen. De gele aanslag komt trouwens doordat het glazuur is aangetast, daarna bijt de urine zich vast en krijg je dat gele spul in de wc pot. π₯Έ
Tantetil Manque hahaha daarom wil ik een zwarte, dan kan ik al die remsporen van de kinderen laten zitten. Wij hebben matig zacht waren dus het valt mee. Maar ik twijfel altijd overal aan en ik word er knettergek van joh. Maar vanmiddag toen ik het zag zei ik meteen zo wil ik het!
Pimpelmeesje Tantetil ik ken mensen met een keukenzaak, en de zwarte wastafels zijn een drama. Moeten allemaal na een jaar vervangen worden omdat t zwart er niet op blijft zitten.
Ysabella Tantetil ziet er heel mooi uit maar je gaat echt spijt krijgen van de zwarte elementen want daar ga je heel erg snel kalk op zien en dan blijf je echt poetsen als je niet telkens je wasbak/douche uitdroogt nadat je de kraan aan hebt gehad. π
Jules Manque Eerst knapt hij af, denkt hij zoiets als: ik kan zo niet zien of deze pot schoon is of dat er korsten kak in zitten. Dan ziet hij naast het toilet een zaklamp en denkt hij: o gelukkig, mijn vriendin is kuis genoeg dat ze de pot regelmatig controleert op kakkorsten. Dan pakt hij de zaklamp om te ontdekken dat er geen batterijen in zitten en knapt hij alsnog af π Terwijl ik dit lees eet ik dit π©π Oh en servies: ik ben geen duur servies waard. Elk bord wat de vaatwasser in gaat heeft bij mij altijd eerst contact met de rand van mijn aanrechtblad π
iMoeder Tantetil Ik zou het niet doen. Ik zou zeggen witte toilet met zwarte bril en witte wasbak met zwarte kranen.
[verwijderd] iMoeder die van de Lidl heb ik ook gehad. Was ik ook niet enthousiast over. Die van Kruidvat beter.
[verwijderd] Deze tuinbroek! Ik heb hem al een tijd op het oog maar vond 100 euro teveel. En nu kwam ik hem tegen op Zalando PrivΓ© voor 35 euro! π Nu hopen dat hij past π
Zuremat De Samsung Galaxy Watch 3. Of nouja, N. heeft hem gekocht, en voor hem de nieuwe Apple watch π€ͺ Komt vanavond binnen! Ben benieuwd π