[verwijderd] Tantetil die van ons is bijna 2 en tot nu toe hebben we gewoon het witte servies met hem gebruikt. Vandaag voor het eerst het gekleurde, we gaan het zien! (scherven brengen geluk toch?đ đ đ )
[verwijderd] Een bank đą Ik ging alleen proefzitten voor het model, maar toen bleek hij leverbaar te zijn in een geweldige kleur, en de verkoper had zo'n hele leuke verkooptruc met alleen vandaag 300 euro paaskorting en tja... toen was hij besteld đļ
[verwijderd] Miek89 Ik werd er ook enorm verliefd op toen ik daar was! đĨ° Hij is eigenlijk wat donkerder dan ik oorspronkelijk wilde, maar hoe meer ik het staaltje ging vergelijken met de kleuren die we al in huis hebben hoe gaver ik hem vond. Hij is wat dieper van kleur, dus ik denk echt de juiste beslissing!
Miek89 [verwijderd] zal je ongetwijfeld jaren plezier van hebben đ Ik heb hem niet maar hoor veel positieve verhalen over
Cactusje Omdat ik toch weer naar intratuin moest, jasmijn in een hangpot. Nog even wachten tot het weer iets verbeterd voor ik hem ophang. Ik moet er eigenlijk ook nog plekje voor verzinnen.
[verwijderd] Femkes wat een leuke tegels! Ik wil ook zoiets in mijn keuken of badkamer of toilet. Lekker vrolijk!
Femkes [verwijderd] pas nadat we hier kwamen wonen, kwamen we erachter dat het plakfolie is. Erachter zitten witte tegels, maar dit zit er gewoon hartstikke goed op en we zijn er nog steeds blij mee. Want hartstikke vrolijk inderdaad en goed schoon te houden.