[verwijderd] iMoeder leuk he? Wij hebben er dus ook alledrie een, waren maar 3 euro π Ook verkrijgbaar via etsy zie ik: https://www.etsy.com/nl/listing/965256926/kattenbloempot-10-cm-1-stuk-assorti?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=kat+bloempot&ref=sr_gallery-1-1&from_market_listing_grid_organic=1
[verwijderd] iMoeder oh dat had ik niet gezien π Ik heb ze bij Natuurlijk gekocht, maar volgens mij zit die alleen in Tilburg π Ik weet alleen niet of die met zelfde leveranciers werkt als andere tuincentra, misschien dat proberen?
Tantetil iMoeder ik zie ze ook hier: https://www.pelckmans.net/nl/235345/planter-dolomiet-kat-3ass Oh levering is niet mogelijk...
[verwijderd] @iMoeder (en @Tantetil) ik kan binnenkort nog wel even kijken of ik er nog een paar kan halen om op te sturen, maar het is dik een uur lopen dus kan best een paar weken duren voordat ik er weer in de buurt ben π Ik stuur jullie wel pb wanneer ik ga!
Tantetil [verwijderd] nee joh ben je gek. We gaan binnenkort naar de jysk en daar mag ze dingetjes uitzoeken.
[verwijderd] Hooyo-shimbir monki valt heel groot. Ik zie dat je je shirts in maat L koopt maar volgens mij ben jij geen L? ik ben een S, ik heb pas een shirt gekocht bij Monki maat XXS en die zit oversized.
Hooyo-shimbir [verwijderd] hahaha ik heb hetzelfde shirt andere print ook al in een L en die zit prima. Ik ben idd meer een S maar hou niet van strakke kleding π
[verwijderd] Hooyo-shimbir je hebt niet strak en je hebt mega π maar misschien vallen die shirts kleiner of zo. Vrijwel alle kledingstukken die ik heb gepast van Monki vallen groter. Van de winter ook een winterjas geprobeerd maar dat werd hem echt niet. Ik ben dol op oversized maar dit was echt gewoon meeeega, haha
Hooyo-shimbir [verwijderd] Dit is hetzelfde shirt in L. maar miss is mijn bouw anders? Ik ben ook wel aangekomen in de Corona tijd π maar bestel eigenlijk altijd wel gewoon een s en dat zit prima t oversized t-shirts kan ik L wel hebben
[verwijderd] Hooyo-shimbir ah ja, ik vind dit inderdaad te oversized voor mij, haha. Maar ik snap wel dat je hem zo oversized koopt want het zit vast lekker! π ik zal morgen een foto maken van mijn βoversizedβ shirt. Als ik het niet vergeet dan...