Jessie80 Koop nu alleen maar cadeaus voor de middelste zoon die over 3 dagen jarig is, maar dit heb ik zelf ook nog aangeschaft afgelopen week.
SYRV [verwijderd] lees het nu pas! Maar geen idee, ik gebruik altijd alleen de pen die bij het schrift hoort.
Toch6 Jessie80 voor nu alleen basisdinhen als mix en cupcakepapiertjes, geen leuke vormen, Die heb ik thuis nog genoeg
[verwijderd] Een bijtketting voor R. Hoop dat haar tic dan vermindert en dat ze dan dus minder lucht gaat happen en ook minder buikpijn krijgt.
[verwijderd] Deel 3 van de Cursebreakers serie. Ik lees zo enorm weinig het afgelopen jaar, maar deze serie vind ik echt tof dus ik hoop dat het wel gaat lukken.
Pimpelmeesje [verwijderd] oeh dit ziet er tof uit, en als jij het leuk vindt dan ik vast ook π Beetje jammer dat ik gezegd heb dat ik geen boeken koop voorlopig, maar ik ga deze serie wel in mn bol lijstje zetten π Had je gezien dat on februari de nieuwe Sarah Maas uitkomt?
Sweetl Sweetl en als ze goed passen, dan heb ik ze ook nog in het zwart gezien voor 10 euro dus dan ga ik bold doen en die ook gewoon kopenππ
[verwijderd] Pimpelmeesje jaaa kan niet wachten! Nesta! π Denk dat dit ook wel een serie voor jou is, beetje SJM-vibe. Een van de betere fantasy-series van de afgelopen jaren in ieder geval. Als je Engels leest zijn ze helemaal niet zo duur trouwens, scheelt bijna een 10tje per boek vergeleken met de Nederlandse. En de ruggen zijn zilver, dus staan nog mooi in de kast ook π
[verwijderd] Dit gepersonaliseerd rugzakje voor mijn nichtje's verjaardag. Ze wordt 1 jaar π₯° (nichtje heeft een andere naam hoor)
iMoeder Ik heb ook boeken gekocht En weer n skincare aankoop, vit C serum was op en ga dit eens proberen. Denk dat ik met 1 flesje wel 3-4 dagen kan doen, de rest kan in dan in de koelkast bewaren. Zitten 30 flesjes in.
Nescio iMoeder leuk, mijn broer (doet een PhD in wiskunde en machine learning) had me die boeken ook aangeraden π
June Deze in 2 kleuren voor het waspoeder. Drogerballen je wist niet dat je ze nodig had π€ Lavendel zakjes.
iMoeder Nescio Oh gaaf! Ik kwam ze ergens in een comment sectie tegen en klonken wel gaaf. Dus ben benieuwd. π
[verwijderd] Ik heb ook boeken gekocht! Alleen niet zulke interessante als die van jullie π. Moppereend en Coco kan het! De jongen, de mol, de vos en het paard is helaas overal uitverkocht, dus even wachten tot volgende week.
Pimpelmeesje [verwijderd] ik baal zoooo, wilde de vorige boeken opnieuw lezen maar ze liggen in de doos met boeken die kwijt is (we hebben verschillende opslagplaatsen, komt met verhuizen wel weer boven water denk ik, maar nu niet)