[verwijderd] SYRV Kun je alleen de Correctboek pennen gebruiken of ook andere reguliere whiteboard pennen?
SYRV [verwijderd] lees het nu pas! Maar geen idee, ik gebruik altijd alleen de pen die bij het schrift hoort.
Elsie89 Nieuwe waterkoker. Oude had ik al 10 jaar net in lockdown gaat hij stuk. Gelukkig bezorgt de blokker in het dorp aan huis dus de volgende dag en had ik m al
[verwijderd] Even ongepland een nieuw bed voor F. π Uiteraard wil M dus het oude bed van F, dus in plaats van 1 kamer leeg halen kan ik nu beide kamers gaan doen π Maar goed, het is een stapelbed en met logees wel een stuk handiger.
Jessie80 Toch6 foto...? Oudste zoon is jarig in februari en houdt van bakken dus hij had bedacht dat hij daar wellicht ook wat voor kon vragen.
Softbasegaming Een saturatiemeter. Ben benieuwd wat het aangeeft als ik me benauwd voel. Die op m'n werk blijft98/99 aangeven.
Femkes Een bed. en zometeen ga ik een telefoon kopen, want hij heeft de duik in de WC toch niet overleefd. Maar ik heb nu mijn man nodig, want ik kan niet betalen, want geen telefoon!
Softbasegaming Zuremat π€¦π»ββοΈ ik dacht laatst nog aan je dat ik je al tijdje niet gezien had π
Toch6 Jessie80 voor nu alleen basisdinhen als mix en cupcakepapiertjes, geen leuke vormen, Die heb ik thuis nog genoeg