[verwijderd] Neehoor, het is gewoon letterlijk een door te bladeren notitieboekje, maar dan met pagina's die je kunt uitwissen. [verwijderd]
[verwijderd] Allerlaatste aankoop dit jaar: een Apple Watch om mijn fitbit te vervangen... (wel via een cashback programma, dus als ik genoeg beweeg, is ie uiteindelijk gratis π )
Hooyo-shimbir EEN NIEUW BED!! Na 12 jaar op 140 te hebben geslapen krijgen we nu een 180 breed bed π₯³ van Swiss sense
[verwijderd] Hooyo-shimbir Wij slapen ook al jaren op een 140, haha. De eerste 2 jaar zelfs op een 120! Als we ooit een ruime slaapkamer hebben dan gaat er een 180 of 200cm in! π
Hooyo-shimbir Kipsate dat is weer eens wat anders dan elke nacht elkaar duwen en ruziΓ«n om met rust gelaten te worden ππ
Hooyo-shimbir Ben echt super excited.... wachttijd is wel 7 weken (nog 6 te gaan π€π½) ......... ongeduldig!!
SYRV [verwijderd] hier ga je geen spijt van krijgen! Ik heb 1 gekregen van werk en gebruik het dagelijks! Super handig. Ook fijn om op je to do list dingen uit te wissen als je ze gedaan hebt, erg bevredigend π
[verwijderd] SYRV Vandaag voor het eerst op het werk gebruikt en het is inderdaad super handig! Heb ze ook doorgegeven aan degene die bij ons de medewerkerpresentjes en attenties regelt.
[verwijderd] SYRV Kun je alleen de Correctboek pennen gebruiken of ook andere reguliere whiteboard pennen?
SYRV [verwijderd] lees het nu pas! Maar geen idee, ik gebruik altijd alleen de pen die bij het schrift hoort.
Elsie89 Nieuwe waterkoker. Oude had ik al 10 jaar net in lockdown gaat hij stuk. Gelukkig bezorgt de blokker in het dorp aan huis dus de volgende dag en had ik m al