Pimpelmeesje Hopsatee wat heb je er nu voor betaald als ik vragen mag? Nu ik jouw post heb gezien (en mn schoonouders net gezegd hadden dat ze graag willen dat ik nog iets "groots" en "voor mezelf" kies voor kerst...) vind ik ineens dat ik er ook 1 nodig heb π€ ben nog met mezelf in discussie erover π
Hopsatee Pimpelmeesje Ik heb er nu 161 euro voor betaald (normale prijs lag rond 223 gemiddeld (tussen 216 en 250) Wel nog een extra bandje erbij gekocht. Ik ben er helemaal enthousiast van haha.
Pimpelmeesje Bloem haha okΓ© nou ben ik overgehaald π Hopsatee oh das inderdaad wel veel goedkoper, waar was dat? Of is de aanbieding alweer voorbij?
Hopsatee Pimpelmeesje ik heb hem op Amazon.NL gekocht maar het was wel een black friday deal! Ik weet niet of hij nu nog actief is die actie...Mediamarkt had hem voor 169 misschien nog steeds omdat het cybermonday nog is?
Pimpelmeesje Hopsatee Oja sorry zag later dat je dat al verteld had. Hij was er idd niet meer, en bij mediamarkt uitverkocht.. maar heb m gevonden en hij is onderweg naar onder de kerstboom π€ Wilde al een tijdje zoiets maar meestal dacht ik "niet nodig!" en de keren dat ik keek werd ik gek van keuzestress, dus nu gewoon genomen welke jij hebt gekozen leek mij een goede oplossing π
Hopsatee Pimpelmeesje Haha π ik weet zeker dat je er enthousiast van wordt! De app en het connecten is ook makkelijk. En het is wel enorm motiverend hij geeft me soms een buzz dat ik even moet bewegen wat handig is bij mij want als ik werk kan ik zo uren blijven zitten π en het is wel grappig al die inzichten. Komt hij snel?
Pimpelmeesje Hopsatee Ja, maar ik krijg m pas met kerst. Nou baal ik dat ik zo lang moet wachten π
[verwijderd] Cadeaus voor de kinderen (ze hebben op dit moment leuk houten speelgoed bij de Lidl), kerstversiering π en een nieuw rugzakje voor de jongste
Huggybird De nieuwe Apple Watch π± Donderdag na mijn hardlooptraining ging mijn Watch op zwart, uit, deed niets meerπ³π± hij is weer aan de praat gelukkig maar wel een nieuwe besteld, dit was het zetje dat ik nodig had denk ik..... π€
[verwijderd] Huggybird oh Nice! ik ga hem denk ik in januari bestellen via een cashback programma van vitality π₯΄