[verwijderd] [verwijderd] ja M is er blij mee! Ik was er alleen zelf enorm op uitgekeken omdat hij door de specifieke kleuren heel snel vloekte. Iedere keer als ik iets voor in huis wilde kopen ging het niet meer om wat ik ook echt leuk vond, maar om wat bij het vloerkleed paste. Ik ben dus voor een neutraler kleed gegaan en heb nu gewoon weer roze in huis đ
[verwijderd] Deze jurk net binnen gekregen, en hoewel ik twijfelde over de maat zit hij echt perfect! Blij mee đ
Pimpelmeesje [verwijderd] đ (Ik heb echt stapels van dit soort jurken, maar nu wil ik deze ook đ¤)
[verwijderd] Miek89 ja dat viel mij ook op, de mouwen zijn ook te lang dus kan er lekker mijn handen in opwarmen đ Hij hangt nu op het wasrek, ik hoop hem eigenlijk morgen al wel aan te kunnen.
[verwijderd] [verwijderd] het zijn combimaten, en hij valt als de grootste maat. Ik heb zelf maat 42 (in combimaten 42/44), had de 40/42 besteld en was bang dat hij zou neigen naar een 40, maar het is wel echt een 42 gelukkig.
Bubblicious Face shields aangeschaft ivm mijn werk in de zorg. Liever dubbel beschermt met face shield en mondkapje!đ
[verwijderd] Pimpelmeesje ik zit er ook aan te denken hem nog in een andere kleur erbij te doen hoor. Of een paar extra kleuren đ¤ Marshmallow bonprix!
Marshmallow [verwijderd] mooi Ik ben net als @Honkeytonk en beetje bang voor mijn buik, maar ga gewoon bestellen. Kan het altijd nog terugsturen!
[verwijderd] Honkeytonk thanks! Ben alleen een beetje bang voor mijn boobs als ik deze foto zie, alsof ze ieder moment de wereld kunnen overnemen đđ¤Ŗ
Femkes [verwijderd] goeie bh! Plus, waarom zouden jouw borsten de wereld niet mogen overnemen. Slechter dan Trump kunnen ze het niet doen.