Ik wilde deze ketting al heel lang, maar twijfelde tussen vingerafdruk en initialen. Snow wees mij op de korting vandaag dus meteen besteld en toch de initialen gedaan. Alvast voor mijn verjaardag.

• [verwijderd]

Tantetil
Dat was inderdaad een foutje πŸ˜…,zag het uiteraard pas toen ik had besteld.

Wat leuk dat het nog gelukt is met de ketting! Scheelt toch weer wat he, die 20%.

[verwijderd] ja scheelt toch weer. Ben alleen pas in november jarig dus moet wel lang wachten...maar ben er nu al blij mee!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mooie ketting @Tantetil !

Ik heb zojuist... 2 paar Nike Air Max 90 besteld. 😱
    Toen ik laatst enorm blij was met mijn eerste paar, moest ik kiezen uit 3 paren Γ  140 euro per stuk. De twee die ik niet genomen had, kon ik nu voor totaal 160 euro kopen, in mijn moeilijke maat!!!

Ik weet niet of ik ze beide houd, maar ik gok van wel. Het zijn de enige sneakers die lekker zitten met mijn hielspoor en steunzolen.
    Mijn innerlijke gabber is ook erg content. πŸ˜‰

[verwijderd] hΓ© die onderste heeft mijn man ook 😊 fijn dat dit nou net voor jou goede schoenen zijn, en bestaat geen schoen op de aarde denk ik waarin zo veel versies hetzelfde model te koop is πŸ˜‚
      Wilde net vragen waar je die aanbieding had gevonden, bedacht ik me dat zijn aangepaste schoenen volgende week klaar zijn en hij als het goed is geen gewone schoenen meer draagt πŸ™ˆ dat wordt wennen, en best een beetje balen qua cadeau-optie.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zo wel @[verwijderd] ?

Gisteravond weer voor mezelf besteld. Van de vorige bestelling gaat de helft terug helaas.

Bij wehkamp 3 rokken en 2 truitjes. Bij h&m jurkje en hemdjes.

En deze voor C. L en E hebben een rok in die kleur/print, kunnen ze matchen. En C is de baas πŸ˜†
          En voor die prijs (€9,09) heb ik maat 56 en 62 gepakt, kon niet kiezen πŸ˜…

Misschien past het meer in het curly girl topic. Maar ik ga m’n routine weer eens omgooien. Het is 1 en al
            pluis en weinig krullen momenteel.

• [verwijderd]

Pimpelmeesje
            Ohh jammer dat je man aangepaste schoenen moet hebben.
            Snipes heeft dit weekend erg leuke aanbiedingen. Misschien zit er wel wat voor jezelf bij!

Regenkleding voor zowel mijzelf als de kinderen.

Toch6 plaats je een foto in het kinderoutfit topic?

Een monster op de speelgoed afdeling van kruitvat, dat ding is best lollig!

Toch6 nu nog wachten op h&m.

Mèh die jurk is veel te strak terwijl ik al maat groter had besteld. De hemdjes zijn wel goed gelukkig