[verwijderd] Nieuwe Toms! π€© Mijn andere passen niet meer, ik ben een maatje omhoog gegaan sinds de zwangerschap.
Bubblicious [verwijderd] ik draag ook toms ballerinas en draag ze altijd zonder sokken. Ze lopen heerlijk!
[verwijderd] Wat spulletjes voor ons huis, nieuwe gordijnen voor alle slaapkamers, fotolijstjes, accessoires voor de badkamer. En een zwembroek voor de oudste π
[verwijderd] Schuurpapier Dat zal haar leuk staan! Ik heb net via MP een Puckababy gekocht. Snel wassen,vannacht gelijk gebruiken. π
Pimpelmeesje Bubblicious Voor een Superdry is dat een hele goede prijs, snap wel dat je dan eind juli een winterjas besteld π
[verwijderd] Zijn er uiteindelijk toch 4 geworden, kwam na mijn oorspronkelijke bestelling de eerste nog tegen en vond het wel erg handig dat die bandjes achter in een X kunnen.
[verwijderd] [verwijderd] die zijn mooi! π de grote cup maten die ik vaak zie bij de H&M enzo zijn zo stom. Alle leuke modelletjes gaan tot D en de tot F zijn huidskleurig en zonder versiering.