iMoeder Toch6 Iedere keer als ik die prijzen zie, denk ik dat ik mβn carriΓ¨re maar stop zet en in plaats daarvan hippe baby spullen ga ontwerpen..
Toch6 iMoeder haha ja het is dat ik eigenlijk niks hoef te kopen voor de rest. De grote dingen heb ik nog, jongenskleertjes in overvloed (voor meisje moet ik wel bijkopen als het een meisje is) etc. Moet eigenlijk alleen de verbruiksdingen
[verwijderd] Toch6 Zou dat voor zo'n kind nou werkelijk fijner liggen dan een zacht boxkleed o.i.d.? π
June Een switch π Onder het mom van, dan kan mijn dochter oefenen met lezen. Maar de eerste game is voor mij π€£
Lovely83 Ik ging heen voor mademoiselle, maar wilde al best lang noir van Tom ford dus ben zo lief geweest om die ook voor mijzelf te kopen.π
[verwijderd] Nav de fotos van @Manque en @Hooyo-shimbir . Ik wilde ze al langer, maar dacht er niet aan ze te kopen. Nu maar gelijk besteld, zodat ik 5 paar niet fijn zittende slippers weg kan doen.
[verwijderd] [verwijderd] Haha, ik vanochtend ook! π En ze lopen inderdaad alsof je op kussentjes loopt!
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb ze vroegah ook al gehad, maar na een aantal jaren veel gebruiken weg moeten gooien en nooit nieuwe gekocht. Ik weet dus dat ze heeeerlijk lopen!
[verwijderd] Gelijk maar een biecht: ik heb 6 euro extra betaald zodat ik ze morgen al heb ipv dinsdag.
aardbeitjes Pimpelmeesje Toch6 ja he! Lijkt een gewone bh maar het voelt enorm stevig. Het is mijn 2e van dit bedrijf, echt een aanrader!