[verwijderd] Lovely83 super stevig! Het is heel dik rubber en voelt echt keihard aan. Dit heeft mij echt verbaasd. Ik kan er geen deukje indrukken. Bijna net zo stevig als een houten plank en zo voelt het ook. Je pompt deze ook op naar een hele hoge druk en daar zouden ze niet tegen kunnen als het gewoon plastic zou zijn. Ze zijn ook bestand tegen scherpe hondennagels. Het is niet te vergelijken met een opblaasboot of zo iets. Er is natuurlijk wel kwaliteitsverschil en dat merk je ook wel in de prijs. Ik zocht er eentje, welke extra stevig was ivm de hond en kreeg deze opties van de klantenservice van 2 webshops (ze waren behoorlijk eensgezind). deze heeft een dubbele laag rubber en daardoor extra bestand tegen beschadiging https://www.supboard-99.nl/moai-sup-board deze is erg stabiel en stevig (mooi formaat voor vrouwen π). Hier kan je ook een stoeltje op monteren zodat je ook een soort kano hebt. https://www.supboard-99.nl/aqua-marina-fusion-sup-3087?channable=e131185.QlQtMTlGVVA&utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_content=REDBRAIN+NL iets breder en langer dan gemiddeld en ook stevig. https://www.toppy.nl/product/11076/aqua-marina-atlas-opblaasbaar-supboard.html?channable=e66239.MTEwNzY&utm_campaign=&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=%5B201902-11076%5D&gclid=EAIaIQobChMI_ua8j4LS6QIVj-J3Ch0iZwRGEAQYAiABEgJo4PD_BwE
Lovely83 [verwijderd] Bedankt voor de informatie het word hier dus ook een opblaasbare, dan kunnen we hem eventueel ook meenemen op vakanties ππ». Met een stoeltje vind ik ook wel interessant, ik wil namelijk wel graag een kano.
[verwijderd] Lovely83 dat is de reden waarom ik deze heb gekozen (en het formaat sprak mij ook aan). Je mag hem hier zelfs testen/ voelen in real life mocht je dat willen π.
Lovely83 [verwijderd] Lief, bedankt! Man en dochter zijn vandaag met een opblaasbare kano thuis gekomen.ππ»
Hooyo-shimbir Nieuwe sandalen. Een yoga matje (van een handdoek op de tuintegels zit ik onder de schaven π ) 2 sportbhβs voor 5 euro per stuk die echt lekker zitten en een lekkere yoga broek. π§πΎ rarara waar: decathlon
[verwijderd] Hooyo-shimbir en leuke slippers (of had je die al?) π. Ik heb namelijk dezelfde. Ik koop elke twee jaar weer dezelfde slippers van teva.
Hooyo-shimbir [verwijderd] die heb ik al 3 jaar en loop al 14 jaar op deze type teenslippers van teva. Kan ook geen andere slippers aan π
[verwijderd] Een eenpersoonsbed en bijbehorende laken, matras en matrasbeschermers voor zoon. Lakens heeft hij zelf uitgezocht. π
Marshmallow Een bluetooth speaker bij Ikea, 2 nieuwe plise gordijnen en een kussen voor op mijn ligstoel. Oh en een badje voor op het balkon, kunnen we in de ochtend naar het water toe en in de middag gewoon lekker op het balkon blijven!
iMoeder Poging nummer ??? om wat beter te worden met make-up...? Ik weet eigenlijk ook niet zo waarom maar leuk om te proberen. Normaal heb ik alleen geduld voor een beetje poeder en mascara.
[verwijderd] iMoeder waar zijn die sponsjes voor? Ik heb ze al heel vaak zien liggen in de winkel, maar kan maar niet bedenken wat je ermee moet doen (behalve erin knijpen, omdat ze zo lekker zacht aanvoelen π).
Louelle81 [verwijderd] foundation aanbrengenπ of blenden, concealer. Eigenlijk kun je het voor alles gebruiken wat vloeibaar is om uit te smeren.
[verwijderd] Louelle81 nu voel ik mij nog dommer, maar welk voordeel levert dat dan op? Ik gebruik daarvoor gewoon mijn vingers. Smeer in de winter vaak wat wat foundation onder mijn ogen en dat gaat prima met de hand. Of is het bedoeld om vieze vingers te voorkomen?