[verwijderd] 0,6 L met sportdop. Heb er ook nog een beschermer en een gewone schroefdop bij besteld. Rib uit mn lijf, maar ik houd nou eenmaal van koud water. 😄
[verwijderd] [verwijderd] Jeej, hij komt morgen binnen. Kind was nogal blij dat mama nu 2 flessen heeft waarin het water koud blijft. De mannen jatten namelijk altijd water uit mijn flessen, omdat hun water lauw wordt. 🤣
Toch6 Toch6 oh ik hoop echt dat ze maandag op tijd komen zodat ik in ieder geval kan beginnen met in elkaar zetten!
[verwijderd] Een badpak, waarin mijn borsten niet worden platgedrukt en ik er nog vrouwelijk uitzie 🥳 (dat is best een opgave). Ik stuurde net een foto van mijzelf in mijn nieuwe badpak naar mijn man en gezien zijn reactie als een 14-jarige puber was hij het ermee eens 😂.
[verwijderd] Bubblicious super goed! Ik ben nu de hond aan het trainen om op het sup board te blijven zitten. De commando’s om erop en eraf te gaan op de juiste plek, snapte ze binnen 5 minuten. Alleen het weerstaan van water is nog wel moeilijk voor een labrador 🤪.
[verwijderd] [verwijderd] ik heb een plaatje gevonden. Dit ben ik dus niet (mocht ik willen 😉). Badpak is van pip studio, maar denk dat vooral het model van het badpak zorgt dat je nog borsten hebt.
[verwijderd] Tantetil Haha dan moet je mij eerst dronken voeren. Ik vind mijn decolleté wel mooier dan het model op de foto. Dat was het dan ook wel 😝
[verwijderd] Bubblicious super cool! Ik heb direct ook maar alles erbij besteld. Ik heb ook nog neopreen schoenen (15 euro bij de decathlon) en deze zijn wel erg fijn bij wat kouder weer onder je wetsuit. Ik heb een mouwloos wetsuitvest. Dat zit fijner tijdens het peddelen, meer bewegingsvrijheid. Je kan er een gewoon shirt met lange mouwen onder doen. Je bovenlijf wordt eigenlijk nooit nat. Zolang je er niet in valt natuurlijk 😉. Ik ben er nog nooit afgevallen.
Bubblicious Ook nog een waterdichte tas gekocht. En waterdicht telefoon hoesje. Een sleutelhanger die blijft drijven. En wil nog deze wetsuit bestellen.
[verwijderd] Tantetil ik ben best tevreden met mijn lijf (het perfecte lijf bestaat toch niet), maar ik ben geen 20 jaar, bruin gespoten en gephotoshopt 🤪.
Jessie80 Aangezien ik er nog nooit sexy uitgezien heb in zo'n outfit... is mijn laatste aankoop in andere categorie, maar wel blij mee 🙈