[verwijderd] Een neopreen broek, vest en schoenen zodat ik ook kan suppen bij wat kouder weer: bikiniβs voor de meiden:
[verwijderd] [verwijderd] Leuke bikini's! Protest heeft altijd van die leuke, stoere bikini's met van die bijpassende shorts! π
Nescio [verwijderd] ja idd! Hoop dat ze hun levering in BelgiΓ« waar kunnen maken.. ken jij die winkel goed?
[verwijderd] Nescio alleen dat ze leuke dingen hebben, maar zelf nog nooit wat gekocht. Wel ooit gesolliciteerd, maar daar heb je vrij weinig aan π
[verwijderd] [verwijderd] mijn oudste wilde heel graag een bikini met een zwemshort. Ze is een beetje onzeker over haar heupen en billen π. Bij andere merken moeilijk te vinden, maar hier heel veel keus. Deze is er ook in een volwassen variant π€.
[verwijderd] [verwijderd] Ik zie altijd hele leuke sets van Protest, maar ik heb er nog een die niet versleten is.
[verwijderd] [verwijderd] vroeger weet ik van protest dat de broekjes mini waren. Laag bij de buik en hoog uitgesneden. Siert mijn post-zwangerschap niet heel erg (pre-zwangerschap eigenlijk ook al niet). Hoe is dat nu?
[verwijderd] [verwijderd] Die bikini die ik heb is al ouder dan mijn dochter, dus daarover kan ik je geen actuele informatie verschaffen. π¬π€
Cactusje Blue Nou viel mee uiteindelijk. Ben iets meer dan een uur weg geweest, maar ik ging iets doen waar ik veel zin in had dus goed voor de geest.
Toch6 Veel te veel bij ikea besteld π planken/laden/manden voor in onze kledingkast mandjes voor in J zn kast 2 opbergboxen voor onder het bed 2 klapstoelen waterdichte molton voor aan boord strijkplank voor aan boord kruk voor in de douche opstapje voor boven zodat ik het zolderluik kan openmaken zonder op een bureaustoel te staan π Nu nog 2 weken wachten tot ze het brengen
Toch6 Toch6 oh ik hoop echt dat ze maandag op tijd komen zodat ik in ieder geval kan beginnen met in elkaar zetten!
Ansji Jeejh! iPhone 11. De kwaliteit van de camera van mijn oude iPhone 7 was om te huilen. Ook de microfoon had kuren als ik iemand belde. Dus tijd voor een nieuwe...π