Bloem [verwijderd] Ja echt leuk. En die rode hendels daar kunnen ze aan draaien en dan gaat het water stromen. De poppetjes van Duplo en duplobootjes passen er ook in en op. En hier hebben we de baddiertjes ook toegevoegd.
Bubblicious Honkeytonk ik denk vanaf 1,5 a 2 jaar dat ze er al leuk mee kunnen spelen. Maar een kennis van mij heeft een zoon van 10 en die speelt er ook nog mee. Dus het is echt zowat voor alle leeftijden.
Toch6 Bubblicious hier speelt de oudste er idd ook nog mee. Die pakt dan lego erbij 😄 Moet wel nieuwe rubbers inmiddels (uitgedroogd) maar van de baan is nog niks kapot. Vind het echt wel stevig spul. Oh pomp trouwens wel vervangen vorig jaar, na 5/6 jaar gebruik 😉
Honkeytonk Thanks! Misschien toch maar eens op de lijstjes zetten van de jongens. Ziet er zo leuk uit ook!
aardbeitjes Dit bouwpakket is nét afgeleverd en klaar om in elkaar gezet te worden. Mij leek een ovale tuintafel leuk staan, ben benieuwd
Bloem Hooyo-shimbir Wat let je... leuk kadootje toch voor de thuisblijfzomer of een van de kinderen die jarig is of omdat het zo’n mooi weer is of.... 😊
Honkeytonk Hooyo-shimbir ik ook. Maar echt geen reden 🙈 hij is net jarig geweest, 3 jaar en heeft al zoveel 🤔🙈. Had met z'n verjaardag ook een glijbaan en carrousel van Playmobil 123 Aqua gehad, hij speelt er wel leuk mee maar wel lomp. Ga dit denk ik onthouden voor z'n verjaardag volgend jaar
Hooyo-shimbir Bloem over 2 weken is t Suikerfeest dus deze gaat t worden denk ik. Verwacht dat de oudste er ook veel mee speelt aangezien die ook nog dol is op de schelpen zandbak 😂
Manque 30 kg klei (met groene schimmel, dus heel goedkoop :p) Boetseerschijf 😍, 4 flesjes gekleurd onderglazuur, transparant glazuurpoeder en wat instrumentjes. Helemaal zin om wat te gaan maken!!
Toch6 Legging voor bij het jurkje voor als de baby een meisje is. Die hadden ze niet toen ik het jurkje kocht https://www.z8.nl/new-born/noos/nella-soft-pink-navy-dots?gclid=EAIaIQobChMI4-76y4Sn6QIVGOd3Ch0Xzw3eEAQYAiABEgIZ9PD_BwE