[verwijderd] Dit sup board belandde net zomaar in mijn winkelmandje en 5 minuten later had ik deze zomaar gekocht π.
[verwijderd] [verwijderd] en kreeg net een e-mail dat deze al verzonden is (half uur geleden gekocht) en morgenmiddag wordt geleverd π. Morgen hopelijk testen!
Huggybird [verwijderd] jeetje, dat is me wat!π±π€ nu maar hopen dat je er plezier van gaat hebben, anders is het wel zonde hoor. π
Torretjeee [verwijderd] super leuk, vorige zomer een paar keer met een vriendin bij het Paterswoldsemeer gesupt. Is dat een woord. Gesupt? Of gesupd π€
[verwijderd] Huggybird ik heb er al een paar keer eentje gehuurd en dat vond ik heerlijk. Ook ooit al eens een korte workshop gedaan. Alleen ik wil de hond ook mee kunnen nemen en daar is niet elk sup board geschikt voor. Mag ook niet bij een huur bord. Bij deze kan het wel en er kan een kind of hond of zelfs beiden bij op. Wij wonen aan een rivier en de rivier komt uit op een heel mooi groot meer. Dus dat is echt ideaal π.
Huggybird [verwijderd] oh leuk met de hond er bij opπ en als je zo dicht aan mooi supwater woont is het helemaal leuk.
[verwijderd] Torretjeee daar heb ik ook weleens gesupt (ik denk met een t??). Ik woon in de buurt van het zuidlaardermeer.
[verwijderd] [verwijderd] Ik denk ook met een t. Het werkwoord is suppen en de p zit in het kofschip, dus dan wordt het supte, supten, gesupt. Maar ik geef toe dat het er niet uitziet! π
Bloem Bubblicious Die hebben we hier ook. En daar is heel veel mee gespeeld. En nog wel af en toe ondanks de leeftijden. Goede investering!
Toch6 Honkeytonk zodra ze kunnen kruipen π€£ dan gaan ze erin zitten. J (jan2017) had vorige zomer echt al hele verhalen erbij. Ik hoorde ook wel veel termen van aan boord terug komen maar hij speelde echt leuk er mee. Zeker icm zand/natuurvondsten en duplo (dat past op die nopjesπ). Dus ik zou zeggen vanaf 2/2,5 jaar? https://www.thystoys.nl/big-waterplay-niagara-super-aanbieding-4004943551007.html?gclid=EAIaIQobChMI4YCU4JGm6QIVC7h3Ch2fLgNEEAQYASABEgLEefD_BwE wij hebben oa deze set, de banen met gele verbindingen.
Bubblicious Honkeytonk ik denk vanaf 1,5 a 2 jaar dat ze er al leuk mee kunnen spelen. Maar een kennis van mij heeft een zoon van 10 en die speelt er ook nog mee. Dus het is echt zowat voor alle leeftijden.
[verwijderd] Presets voor lightroom π. Ik vind het zo leuk om foto's te maken, maar bewerken lukt mij niet altijd goed. En nu dus van één van mijn favoriete fotografen de preset aangeschaft π.
Bloem [verwijderd] Ja echt leuk. En die rode hendels daar kunnen ze aan draaien en dan gaat het water stromen. De poppetjes van Duplo en duplobootjes passen er ook in en op. En hier hebben we de baddiertjes ook toegevoegd.