[verwijderd] ik zie ze echt alleen maar van 55 euro, aliexpres of uitverkocht, dan vind ik dit nog wel meevallen. Voor die stoffen ben ik ook 60 euro kwijt als ik er 3 moet hebben. Ben al lang blij dat ik iets vond ๐
En het klopt hoor, dat je ze niet heel lang kunt gebruiken, maar ik hoop ze sowieso niet nodig te hebben. Ik gebruik momenteel helemaal geen ov en verwacht daar de aankomende tijd geen verandering in. Begin juni krijg ik mijn fiets terug en in geval van nood kan ik ook die van de buurvrouw lenen. De enige reden waarom ik met de bus zou moeten is als ik (eventueel met de kinderen) naar de huisarts moet, en we niet kunnen fietsen. In dat geval wil ik voorbereid zijn, en niet eerst nog iets moeten aanschaffen met gevolg dat we daarna pas met de bus kunnen.
Mochten er nou meer scenario's komen waarbij mondkapjes verplicht zijn investeer ik inderdaad wel in stoffen, maar om daar nou een hoop geld aan uit te geven terwijl het nu alleen voor geval van nood is ga ik nog even niet doen.