Honkeytonk mooi zeg! En die ruimte om huis...
Wat is het laatste dat jij gekocht hebt?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
@Manque Ruikt zo lekker, nieuw spul van Apple Veel plezier ermee!
[verwijderd]
Net 700 piek afgerekend bij Ikea. Een eettafel, een commode, twee nachtkastjes, een hoop babykamer spullen en een extra kast voor zoon.
Cactusje Ik ging na jouw reactie even kijken,omg Dat moeten dan wel heel lekkere koekjes zijn haha
Aangezien ik zowel letterlijk als figuurlijk krap in mn kleding kom te zitten 3 jurkjes en 2 singlets voor mezelf
Ik dacht dat ik wel genoeg zou hebben maar vind alle rokken vreselijk zitten deze zwangerschap, lijkt te knellen op mn buik. En mn buik groeit harder dan verwacht waardoor ik sneller jurkjes aan de kant moet doen. Voor een paar weken had ik niks gekocht maar ik moet nog zo'n 16 weken
[verwijderd]
[verwijderd] tegelijkertijd snap ik ook niet hoe ik ooit heb kunnen leven zonder roze gordijnen
Oh shit. Dat is wel hรฉรฉl roze. Barbie's droomhuis roze. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het geweldig vind of afschuwelijk
Toch6 ik heb 3 jurken hier doelloos liggen. Positiejurken maat s. Kun je daar iets mee? 1 met lange mouw, 1 met driekwart mouw (tuniekje) en 1 zonder mouw.
Ik heb foto's desgewenst
aardbeitjes heb M nodig. Bedankt voor het aanbod. Misschien @Pimpelmeesje of @[verwijderd] ?
[verwijderd]
[verwijderd] Ik vind 't mooi! Hopelijk jij ook inmiddels
aardbeitjes Ik ben zeker geรฏnteresseerd
[verwijderd]
[verwijderd] ik weet het nog niet. Kan denk pas echt beoordelen als de rest er ook staat en dat is nog bezig. Als ik het niks vind gaan ze gewoon naar M's kamer
Pimpelmeesje
Ik heb wat fotootjes geschoten. Hoop dat je het goed kunt zien.
Blauwe jurk, soepele stof. Kan ook gedragen worden voor een feestje.
Anna Field maat 36
Strakke stretch jurk, katoen
Mamalicious maat S
Grijs tuniekje, katoen
Noppies maat S
Laat maar weten of je iets leuks ziet. Of iemand anders van hier
aardbeitjes heb je een pbtje gestuurd
[verwijderd]
- Bijgewerkt
aardbeitjes dat blauwe jurkje is echt heel mooi, maar mijn buikje hoeft niet geaccentueerd te worden .
[verwijderd]
[verwijderd] ik vind het niet te roze. Ben je er al over uit wat je er zelf van vindt?
Pimpelmeesje pb terug!
[verwijderd]
[verwijderd] tv meubel zit pas net in elkaar (zonder deurtjes, scharnieren vergeten te bestellen ) en ga morgen verder kijken naar het hele styling gedoe. Eerst eten en douchen en slapen
[verwijderd]
Even een eerste opzet en met missende deurtjes:
[verwijderd]
[verwijderd] Ziet er super leuk uit