iMoeder
ik heb er interesse in, maar lees dus ook best veel dat het word afgeraden om zelf te doen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@Manque Ruikt zo lekker, nieuw spul van Apple ๐Ÿ˜ƒ Veel plezier ermee!

• [verwijderd]

Net 700 piek afgerekend bij Ikea. ๐Ÿ™ˆ Een eettafel, een commode, twee nachtkastjes, een hoop babykamer spullen en een extra kast voor zoon.

Aangezien ik zowel letterlijk als figuurlijk krap in mn kleding kom te zitten๐Ÿ˜† 3 jurkjes en 2 singlets voor mezelf

Ik dacht dat ik wel genoeg zou hebben maar vind alle rokken vreselijk zitten deze zwangerschap, lijkt te knellen op mn buik. En mn buik groeit harder dan verwacht waardoor ik sneller jurkjes aan de kant moet doen. Voor een paar weken had ik niks gekocht maar ik moet nog zo'n 16 weken

• [verwijderd]

[verwijderd] tegelijkertijd snap ik ook niet hoe ik ooit heb kunnen leven zonder roze gordijnen

Oh shit. Dat is wel hรฉรฉl roze. Barbie's droomhuis roze. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het geweldig vind of afschuwelijk ๐Ÿ™ˆ

Toch6 ik heb 3 jurken hier doelloos liggen. Positiejurken maat s. Kun je daar iets mee? 1 met lange mouw, 1 met driekwart mouw (tuniekje) en 1 zonder mouw.
      Ik heb foto's desgewenst

• [verwijderd]

[verwijderd] ik weet het nog niet. Kan denk pas echt beoordelen als de rest er ook staat en dat is nog bezig. Als ik het niks vind gaan ze gewoon naar M's kamer ๐Ÿ˜

Pimpelmeesje
        Ik heb wat fotootjes geschoten. Hoop dat je het goed kunt zien.

Blauwe jurk, soepele stof. Kan ook gedragen worden voor een feestje.
        Anna Field maat 36

Strakke stretch jurk, katoen
        Mamalicious maat S

Grijs tuniekje, katoen
        Noppies maat S

Laat maar weten of je iets leuks ziet. Of iemand anders van hier ๐Ÿ˜Š

• [verwijderd]

[verwijderd] ik vind het niet te roze. Ben je er al over uit wat je er zelf van vindt?

• [verwijderd]

[verwijderd] tv meubel zit pas net in elkaar (zonder deurtjes, scharnieren vergeten te bestellen ๐Ÿ˜ฌ) en ga morgen verder kijken naar het hele styling gedoe. Eerst eten en douchen en slapen ๐Ÿ˜‰