• [verwijderd]

[verwijderd] ja inderdaad! en ik heb zoโ€™n voorgevoel dat er nog veel gaan volgen want de maakster heeft een heleboel vrolijke en mooie stofjes ๐Ÿฅฐ

Hopsatee oehh die vind ik ook leuk! Hoe valt hij? Mij staan jurken over het algemeen niet, maar ik wil nog wel een keer een poging wagen.

Ik ben 1.75 dus niet overdreven lang maar mijn bovenlichaam is wel lang vergeleken met mijn onderlichaam. Ik ben slank en zo er snel uit als een plank in een jurk ๐Ÿคจ

Deliana Mooi! Ik ben 1.77 en 62 kilo met cup A/b dus ik herken het soort van๐ŸคชIk heb het alleen andersom: ik heb juist lange benen! Ik heb de S genomen (had even gemeten met de maattabel) Hij valt heel mooi (sluit goed aan) en breekt door het detail in het midden. Hij is van Tramontana maar bij Miint nu in de aanbieding (alhoewel de S nu op is daar) ik heb deze in Maxi maar je hebt hem ook regular.

https://www.tramontana.eu/Tramontana-maxi-jurk-met-animal-print-D12-95-501/

Ik heb vandaag een rode jurk , 2 korte spijkerbroeken en oorbellen voor mij zelf gekocht.
      Voor N zit er ook een jurkje bij..
      Ik heb voor het eerst digitaal kleren gewinkeld, ik lijk wel 400 ipv 40.

En ik heb een Nijntje borduurpakket gekocht om te maken voor de verwachte baby van mijn zusje.
      Erbij zit ook nog eens een kussen borduurpakket van hertjes in het bos.

Had ik geld teveel? Eh ja, vakantiegeld ontvangen en we gaan toch niet op vakantie dit jaar.
      Zodra het binnen is, maak ik een foto.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

aardbeitjes zou je dit soort berichten de volgende keer zonder fotoโ€™s willen plaatsen. Ik heb alleen maar droge biscuitjes in huis en ben nu echt stikjaloers ๐Ÿ˜ญ.

Geniet ervan!!

Ik heb mijn beauty / persoonlijke verzorging voorraad weer aangevuld. De jade roller en dermaroller zijn nieuw. Dat ga ik uitproberen.
        Haar producten zijn een herbestelling, ik ben dol op dat merk.