[verwijderd] dat wil ik ook niet, ik hoopte toch op suède ofzo, dan had ik gelijk gevraagt waar je het gekocht had. Die kleur is geweldig!

• [verwijderd]

Toch6 ja he! Hij komt morgen binnen, zal je laten weten of ie nep er uit ziet of niet πŸ˜‰

Boodschappen. Morgen gaan we patatjes etc eten en voor vrijdag/zaterdag maak ik thaise curry met veeeel groente.

• [verwijderd]

Toch6 hij is super mooi! Beetje suede look. Hij valt wel klein uit dus morgen komt een maat groter 😊

• [verwijderd]

[verwijderd] dezelfde skinny maar dan in het donkerblauw, hij zit lekker. En nog een spijkerjasje.

• [verwijderd]

Verf. Tegels. Tegellijm. Voeg. Voegkruisjes. Het was weer gezellig @ de bouwmarkt.

Een zwembroek van Zee en zo. Bijna op vakantie. We tellen af...

• [verwijderd]

Schoenen voor een bruiloft die we over twee weken hebben.

• [verwijderd]

[verwijderd] Yes hij past super! Ben er als een kind zo blij mee πŸ˜ƒ

3 nieuwes, de achterste 2 zijn nog van vorig jaar.

En 10 nieuwe visjes, plantjes en pompfilters.
      En 2 bosjes tulpen

• [verwijderd]

Voegenstift en een tegelreparatieset. Onze badkamer heeft een opknapbeurt nodig 😬.

Gisteren is er iemand langs geweest om alles opnieuw te kitten en nu de hele badkamer leeg is met bling bling kit, zie ik plotseling wel heel veel schoonheidsfoutjes πŸ™„.

Toch6 goedgekeurd. Hij is eerst de 12km van de fietsenmaker naar huis gefietst en net nog een rondje van 13km met zn alle