[verwijderd] Mijn zoon al draagt bandshirts sinds maat 56 (, geen wonder met zn vader en ik als ouders). Dochter krijgt de oude bandshirtjes van zoon, maar deze kon ik niet laten liggen. đ
Sevenof9 Sevenof9 hij is zo snel! Bij mijn vorige moest ik altijd een paar seconden wachten om iets te openen en deze doet gelijk wat ik wil!
[verwijderd] Manque Ik heb er jaren ÊÊn gehad en ik mis hem nog steeds! Omdat ik nu eerder moet opstaan dan man (en hij snel wakker wordt van licht), kan ik em nu niet gebruiken. Veel plezier ermee!
Honkeytonk Manque nee helaas! Ik werd net ziek voor we gingen. Kan vrienden nog wel vragen die wel geweest zijn. Ze hebben het er na 15 jaar nog steeds over, dus moet echt mooi/bijzo der zijn. Heel gaaf hoor!
Hooyo-shimbir Manque ohhhh Jeruzalem staat bovenaan mijn lijstje van plekken waar ik heen wil. Zwaar jaloers (op een positieve manier đ)
[verwijderd] @Manque Jeruzalem is echt heel mooi. Bijv de moskee en klaagmuur. Moet je wel voor in de rij staan maar is echt de moeite waard. Armeens eten niet doen. Heel smerig.