[verwijderd] dank je. Scheelt dat hij ook leuk is en meer als broertje voelt dan als personeel πŸ˜‰ En we proberen voor ogen te houden wat wij fijn zouden vinden als man 9 maanden ergens zou moeten werken omdat anders er nauwelijks geld is, sowieso te weinig om kind naar school te laten gaan.

Donderdag nog ff vechten voor ons "straatschoffie" zodat hij toch blijft (zijn ouders en waarschijnlijk mentor komen praten. Lang verhaal, niet voor dit topic)

• [verwijderd]

Dr Brown fase 3 spenen en chocoprinsen. Wat kan ik zeggen? Het was de Kruidvat.

• [verwijderd]

Dit jack! Het werd tijd voor een nieuwe 😁

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Toch6 hartstikke nep πŸ˜‚ echt leer kan ik niet betalen πŸ˜‰ Ik zag wel een hele mooie, beetje in deze stijl, maar 300 euro duurder 😱

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] dat wil ik ook niet, ik hoopte toch op suède ofzo, dan had ik gelijk gevraagt waar je het gekocht had. Die kleur is geweldig!

• [verwijderd]

Toch6 ja he! Hij komt morgen binnen, zal je laten weten of ie nep er uit ziet of niet πŸ˜‰

Boodschappen. Morgen gaan we patatjes etc eten en voor vrijdag/zaterdag maak ik thaise curry met veeeel groente.

• [verwijderd]

Toch6 hij is super mooi! Beetje suede look. Hij valt wel klein uit dus morgen komt een maat groter 😊

• [verwijderd]

[verwijderd] dezelfde skinny maar dan in het donkerblauw, hij zit lekker. En nog een spijkerjasje.

• [verwijderd]

Verf. Tegels. Tegellijm. Voeg. Voegkruisjes. Het was weer gezellig @ de bouwmarkt.

Een zwembroek van Zee en zo. Bijna op vakantie. We tellen af...

• [verwijderd]

Schoenen voor een bruiloft die we over twee weken hebben.

• [verwijderd]

[verwijderd] Yes hij past super! Ben er als een kind zo blij mee πŸ˜ƒ