[verwijderd] [verwijderd] ik gebruik hem ook alleen de lichtere dagen van mijn menstruatie hoor. Is sowieso ook allemaal wat gevoeliger dan. đŦ Maar je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken!
[verwijderd] Wat hebben we niet gekocht đŦ. De buit van de pakketbezorger vandaag. dochter 1: skivest, snowboots, sportlegging, buff, pannenkoekslee dochter 2: skivest, buff en pannenkoekslee man: 2 truien ik: snowboots, sport longsleeve, vakinhoudelijk boek
[verwijderd] Broeken voor zoon. Niet omdat hij eruit gegroeid was maar omdat hij overal de gaten in had staan. En dochter heeft laatste tijd veel broeken, shirts en leggings gehad want zij groeit wel overal uit. Vooral in de breedte maar dat telt ook toch?
Toch6 [verwijderd] Broeken voor zoon. Niet omdat hij eruit gegroeid was maar omdat hij overal de gaten in had staan Ik moet ook voor D broeken kopen door al die gaten đ
Miek89 Toch6 hier ook voor de oudste đ wanneer gaat dat over? Ik kan elke week wel een nieuwe broek erbij halen.
Pimpelmeesje Toch6 hoewel het natuurlijk niet fijn is om steeds te moeten shoppen, krijg ik wel zo'n beeld hierbij van een heerlijk buiten spelend kind â¤
Toch6 Miek89 als ze in de eerste klas komen wn minder gaan spelen denk ik? Voor de zomer heeft hij zo broeken genoeg, knip deze af, omzomen en klaar
Blue [verwijderd] Whaha dat zou ik precies zo kunnen denken. Alleen zou het bij mij waarschijnlijk een taart en pizza zijn ipv een plant đ
[verwijderd] [verwijderd] Op wat voor manier helpt een plant dan? (Ik koop na heftige therapiesessies meestal dingen als croissantjes, chocolade-muffins e.d. đ)
[verwijderd] [verwijderd] hij was leuk. En ik voelde me niet leuk. Nu is er toch iets leuks. Dat vond ik wel een goede reden eigenlijk đ Alleen nu heb ik heel veel zin in een chocolade croissant en die heb ik dus niet gekocht en nu vind ik dat weer stom.
Marshmallow 3 boeken, 2 daarvan voor mezelf en eentje voor een vriendin. 22 februari gezellig uiteten en ik moest aan haar denken bij dit boek. Dus ingepakt meegenomen, gewoon voor zomaar đ