Torretjeee [verwijderd] ja volgens mij zat hij wel goed. Maar net ergens op een invalide toilet toch eruit gehaald, omdat ik toch lekte. Maar hij zat dus helemaal vol π. Ik heb hem maar 4 uur in gehad. Dus ik twijfel nu of ik hem morgen op mijn werk ga gebruiken.
[verwijderd] Torretjeee Maar als ie vol zat en je niet gelekt hebt, is het toch goed? Ik moet tijdens mijn eerste dagen mijn tampon maatje super ook elk uur verwisselen, dus het lijkt me niet dat ik dan 8 uur zonder problemen een cup in te houden.
Torretjeee [verwijderd] ja maar ik heb dus wel gelekt. Ik twijfel dus of hij wel goed zat? Als hij vol zit lek je dan wel of niet??
Sweetl Torretjeee ja als hij vol zit lek je, dan overstroom je zegmaar. Ik moet in de eerste dagen vd ongesteldheid overdag ook 2x legen.
Torretjeee Sweetl Oke goed om te weten. Dan zat hij dus wel goed, wel jammer want ik dacht hiermee van dat gewissel af te zijn.
[verwijderd] Vloeien jullie veel of ik weinig? Ik leeg hem alleen in de ochtend en de avond. Hooguit voor de helft vol en dan heb ik ook nog een extra korte cup, waar bijna de helft minder in kan dan een normale. Nu ik erover nadenk, word het bij mij elke keer minder wat ik vloei π€.
Torretjeee [verwijderd] Sinds mijn laatste zwangerschap is het wel een stuk meer dan daarvoor. Ik had gehoopt dat het een tijdelijk iets was. Maar nu na een jaar denk ik dat dit niet veranderd meer. Ik las dat je er 12 uur mee kan doen dus vond ik 4 uur wat kort.
Sweetl Torretjeee je hebt nog cups die meer inhoud kunnen hebben, maar ik doe de eerste 3 dagen ook ong 4u met een cup. Een tampon moet ik elk uur verwisselen en dat kan niet op mijn werk.
[verwijderd] Torretjeee ik vind 4 uur ook kort. Bij mij is het juist minder geworden na mijn laatste bevalling, maar nu zit ik mij af te vragen of ik niet al begonnen ben met een soort van overgang (alsjeblieft niet π±). Ik denk dat mijn hele menstruatie de laatste keer nog geen cup vol was bij elkaar.
Torretjeee Sweetl Morgen zit ik op dag 4 meestal is het dan ook al minder, ik ga hem gewoon gebruiken. Op mijn werk heb ik ook gewoon een wasbak in het toilet zelf. Dat scheelt al een hoop gedoe. Wel fijn dat ik het hier even kon bespreken, zal veder dit topic niet meer vervuilen. En ja dat is misschien een rare woordkeuze π€, maar wist even niet hoe anders te verwoorden π .
Manque [verwijderd] is ook een schildklier-ding. Ik menstrueer ook heel weinig. Ik heb maar 2 of 3 mini's nodig per dag, op de zwaarste dagen.
Toch6 [verwijderd] bij mij ook. Maar ben allang blij dat ik niet meer leegloop zoals voor de oudste standaard elke maand. Snachts naar de wc rennen en nog t bloed op de enkels π
[verwijderd] Manque heb schildklierproblemen sinds de zwangerschappen. Zou inderdaad ook de link kunnen zijn. Toch nog een voordeel ontdekt. Toch6 gruwel. Zo erg heb ik het eigenlijk nooit gehad. Wel 10 weken achter elkaar ongesteld zijn en dat soort gekke dingen π€¨.
Schuurpapier Dit 2x, voor dochter. Met m'n zorgpaskorting erbij maar β¬5,40 betaald voor 8 onderbroeken, da's fijn! Helaas geen hemdjes, koop graag setjes. Haar huidige ondergoed is zo onderhand echt wel op/verwassen!
Sweetl Torretjeee dat is iig super fijn! Dat is bij ons niet. Ik moet klooien met een flesje water enzoπ succes!
Schuurpapier [verwijderd] Ja ik ben qua zorgverzekering verzekerd bij Hema haha (valt onder Menzis). Dan krijg je standaard 10% korting
Toch6 [verwijderd] ik weet inmiddels ook niet meer wat normaal is. Van heel lang en heftig naar heel kort en minimaal en alle variaties daar tussen. En ook hele korte rondes (binnen 3 weken) en hele lange (7+ weken). π€·ββοΈ
[verwijderd] Toch6 vervelend zeg! Zolang ik de pil slik, blijft de boel in toom. Hormonen zijn soms raar.