Toch6 Shampoo, douchegel, trui voor L, kaarsen, zwangerschapsvitaminepillen en omdat ik het niet kon laten nog een doosje met 2 testen ๐๐
[verwijderd] Op de rommelmarkt vandaag. Ik had deel 1 en deel 2 ooit uitgeleend, maar nooit terug gekregen. Nu heb ik de hele serie weer compleet.
[verwijderd] Schoensmeer! Eindelijk mijn kit weer compleet en direct alle zwarte schoenen gedaan. Schoenen poetsen is een guilty pleasure van me. โบ๏ธ
[verwijderd] [verwijderd] mijn man doet dat dus ook graag. Hij vindt het lekker ruiken ๐ฒ (mij hoor je verder niet klagen overigens).
[verwijderd] Sevenof9 chips dat zie ik nu ook. Kom er net ook achter dat ik zelfs deel 2 en 3 miste. Nu heb ik deel 1 en deel 7 dubbel en nog steeds niet compleet ๐คฆโโ๏ธ.
[verwijderd] Ik heb net nog een nieuwe 4 kilo zak magnesiumvlokken voor in bad besteld en een nieuwe menstruatiecup (mijn oude cup werd de laatste tijd er continue van zelf uitgewerkt - hoe dan???).
[verwijderd] Noordeling nieuwe skischoenen zijn altijd goed ๐. Hier een lading (zomer)kleding bij de h&m voor heel weinig. Ik weet nog niet wat ik hou, maar het was een leuk tijdverdrijf ๐.
Elsie89 1986Lynn een dolly. We wilden er een met elektrische ondersteuning want ook de kinderen worden niet lichter (zoon kan bijna niet meer voorop maar dochter kan ivm beperkingen niet zelf los naast me fietsen) verder vind ik het fijn dat er 4 kindjes in kunnen voor als ik een x oppaskindjes heb. En een geote plus vind ik de plastic bak ipv hout (dan ken hij makkelijker eens buiten blijven staan en het functioneert als bumper bij evt ongeluk). Het is een tweewieler, dat vinden wij fijner fietsen, en ik vind hem mooi maar goed dat is meer een bonus.