Sevenof9 Tantetil deze vier alleen die roze zou volgens internet meer op een terracotta achtige kleur lijken dus die ga ik misschien omruilen.
Robije Tantetil ja, die hebben we gister opgehaald en meteen een proefrit gemaakt in een andere auto, en die ook maar gekocht.
Tantetil Ik, dochter en vriendin hebben dezelfde oorbellen gekocht vandaag. Morgen even foto met zn drieΓ«n maken.
[verwijderd] Deze briljante handschoenen van neopreen voor survival. Tijdens het rennen heb je ze om je handen en bij het klimmen klap je ze open om je pols, zodat je wel grip hebt. Nooit meer bevroren vingers tijdens training of een wedstrijd.
[verwijderd] iMoeder Haha is een foto van internet. De mijne hangen te drogen na mijn wedstrijd van gisteren. Geen zin om zeiknatte handschoenen aan te doen voor de foto π.
[verwijderd] Een volgende sims uitbreiding, magisch rijk deze keer. Ik betaal het zakgeld van mijn kinderen tegenwoordig maar uit aan de PlayStation-store π€£
[verwijderd] Deze en nog een andere om cadeau te doen aan een nichtje. En stiekem nog een nieuwe boekenlegger voor mezelf. π Ik kan het niet laten bij de Donner.