Marshmallow Femkes deze bank heb ik, een formaatje kleiner dan, maar heerlijk is ie! En dat extra opberg gedeelte is ideaal!
[verwijderd] Dit was er zo een in de categorie: moet ik niet doen.. Echt onzin.. Maar ik heb schijt en doe het lekker toch! 😝
smax Lovely83 Zo jammer! Mijn dochter draagt het heel erg graag. Mijn jongens dragen veel Mortenz... helaas, helaas hè
[verwijderd] Een percolator. Mijn vader wilde die voor zijn verjaardag, dus online besteld. Haal hem net op, dat ding is 5 keer kleiner dan ik had verwacht! Het is dat hij gewoon van bol af komt, anders had ik gedacht dat het bedoeld was voor een poppenhuis 😂
[verwijderd] Heb je even? Playmobil op marktplaats voor Sinterklaas. Paw patrol pyjama voor de peuter omdat hij een pyjama nodig had en voor de kleuter omdat die anders jaloers wordt. Een hoeslaken voor ons bed met vier losse kussenslopen en één nieuw dekbedovertrek. Allemaal katoensatijn. Het mag wat kosten.
Pimpelmeesje [verwijderd] oh dat was die miskoop waar ik het laatst over had🙈 ik vond m niet handig, maar wel mooi
[verwijderd] Deze in 2 maten (zoon wilt alleen nog maar op deze lopen), een winterjas voor man en een winterjas voor mij(maar dat blijkt meer een tussenjas te zijn toen ik achteraf de recensies las).
[verwijderd] Eindelijk het laatste deel van de Glazen Troon, serie compleet 😊 Nu nog tijd om te lezen..