[verwijderd] Ik had graag willen zeggen dat het goed met mij gaat maar helaas. Mijn gezondheid is nog steeds niet tiptop. Ben nog steeds een vaste klant van het ziekenhuis momenteel, ze kunnen maar niet vinden waar alle klachten vandaan komen. Heb weer medicijnen voor mijn hart ritme stoornis en moet deze week naar de Reumatoloog, ze willen nu Lupus uitsluiten. Mijn man en ik zijn nog steeds samen maar makkelijk is het niet, we vechten wel echt om alles op orde te houden maar ik ben op, ik ben echt op, niet met oog op de relatie maar gewoon met alles. Ik heb een masker op naar de buiten wereld toe, geen zin in vragen enzo, diep van binnen voelt het alsof ik boven op een berg sta te gillen en niemand mij hoort. Ik ben zo moe van de emoties, van het altijd mijn masker op moeten houden, van het continue vechten tegen mijn gezondheid.
Dus heel kort gezegd, het gaat eigenlijk gewoon nog steeds kut.
Maar ik blijf proberen om mijn koppie omhoog te houden, ik geef de depressie niet zijn zin, ik ga mijzelf niet opsluiten, ook al vergt het mij enorm veel energie, ik blijf er op uit gaan, ik schop mijzelf naar buiten en blijf mij concentreren op mijn kids, als ik die niet had gehad dan.......... Daar wil ik eigenlijk niet over nadenken :-(
Dus mochten er hier bekende zitten die mij in RL ook zien, die lach die je ziet op mijn gezicht komt uit mijn tenen.