Robije Wat voor idee zou @Toch6 voor de badkamer hebben.. ben daar echt heel benieuwd naar. Waarom doet Mn kaak zo een zeer, lijkt wel op spierpijn, maar hoe dan.. oh ik moet echt hoognodig een borstel door Mn haar halen
Toch6 Robije Of het qua maten klopt weet ik niet, we gokken dat die muur 3m is dat gebruikt. Wasmachine, droger, 3 wasmanden, wastafel met 2 laden en spiegel, hoge kast. Of zo. 4 lage kastjes en dan boven de middelste 2 kastjes wasbak
Marshmallow Waarom wil ik nou meteen zorgen voor de baby als ik hoor dat ze weer ziekjes is, haar pappa kan ook prima voor haar zorgen!
Robije Toch6 🤣🤣die baby.. love it. Denk dat je meer kans maakt bij een keukenboer, of idd zelf iets (laten)maken. Idee is erg leuk en handig.
Toch6 Robije ik verschoon eigenlijk altijd in de badkamer omdat die beneden is dus wil die mogelijkheid wel houden al is de jongste hopelijk snel zindelijk nu. Maar het is ook makkelijk om schone was op te gooien 😜
Toch6 Waarom willen veel moeders hun mening zo doordrukken als de dovhter een trouwjurk gaat kopen? Ben blij dat mijn moeder niet op een andere lijn zat of haar mening wilde doordrukken (Tlc, say yes to the dress)
Snoeki Toch6 ja die tikken niet richting daar die moeders. Heb je dat programma met die bruidsmeisjes jurken wel eens gezien? Ook zoiets geks, als mijn bruidsmeisje zo arrogant was dan kon ze gelijk wieberen
[verwijderd] Hij is wel heel bruin, bijna zwart, aan de bovenkant, zou dat horen? En hij lijkt nog zo wiebelig. Net een springkussen.
[verwijderd] Dragen islamitische vrouwen ook een hoofddoek wanneer ze gaan trouwen? Ik heb nog nooit de combinatie trouwjurk + hoofddoek gezien namelijk. Of zouden ze helemaal geen trouwjurk dragen, omdat dat niet bedekkend genoeg is? Ik ben de kluts kwijt, @Hooyo-shimbir heb je misschien een antwoord voor me?🙈
[verwijderd] Pimpelmeesje Rond hun 40e? Of bij de derde baby die continu haren trekt. In ieder geval vind ik beide opties aannemelijk.