[verwijderd] lief dat je eraan denkt. Mwa, hij wil er geloof ik niet zo aan. Doet volgens hemzelf enorm zijn best om dingen anders te doen. Heel lief allemaal en het ging weer een paar dagen ‘goed’.
Maar afgelopen donderdag was hij de hele dag thuis en kon ik na het werk nog boodschappen doen. Blijkbaar was hij vergeten dat hij dat die ochtend zou doen. Ik moest zelf koken, zorgen dat de oudste op tijd naar het zwembad ging, zooi opruimen. De jongste en middelste zagen zwart van het spelen; helemaal prima uiteraard, maar uiteindelijk zat meneer lekker buiten met een bak koffie en kon ik ze onder de douche zetten. Hij zou ook zorgen dat de vriezer weer gevuld zou zijn met frites en snacks voor de vrijdagavond. Dus toen ik vrijdagavond thuis kwam, was uiteraard de vriezer nog leeg😣
Ik had het op het bord in de keuken geschreven en toen ik donderdagavond thuis kwam, was dat weggeveegd. Ik ging er dus (stom) vanuit dat het gehaald was. Leuke verrassing dus toen ik eten wilde maken vrijdagavond.
Op zich zijn het kleine dingen, maar het maakt de dag zo vermoeiend. Hij was 2,5 dag thuis en hij heeft het voor zijn doen heel druk gehad. Maar zodra ik thuis kom, komt alles weer op mij neer. En hij ploft op de bank en voert geen flikker meer uit.
Ik ben net weer begonnen met werken en de komende tijd is het belachelijk druk met schoolgingen van de oudste twee. Tot die tijd spaar ik mijn loon op en als de rust er is, trek ik de stekker eruit. Ik heb gezegd dat het geen zin meer heeft, maar hij gelooft het blijkbaar niet. Ook prima. Maar duidelijker kan ik echt niet zijn.