[verwijderd] iMoeder er staat me iets van bij dat radiostations die kaarten krijgen van de organisatie ter promotie. Logisch, gezien zij ieder uur reclame maken voor het betreffende evenement.
[verwijderd] Ik vraag me al de hele dag af wat nou precies het verschil is tussen een viandel en een loempiadel, behalve de vorm.
[verwijderd] [verwijderd] bij echo's wordt er bij een tweeling vaak gesproken van baby A en baby B. Zo kunnen ze ook al zien dat baby A bijvoorbeeld vaak schopt en B rustiger is. Ik denk dat ze op basis daarvan dan kiezen welke naam bij welke baby zou passen. En anders spreken ze gewoon op volgorde af denk ik, de eerste geborene wordt Piet en de tweede Jan. Ofzo haha
Toch6 Heeft @[verwijderd] er wel erg in dat ze straks dus 5 meiden heeft waarvan de puberteit zich waarschijnlijk grotendeels gaat overlappen 😱 Hopelijk bestaat dit forum dan nog en zijn we beide hier nog aanwezig want ben wel benieuwd hoe dat gaat en of ze elkaar meetrekken omdat het allemaal meiden zijn
[verwijderd] Cactusje volgens mij wel toch? Verbaast me niks met al die frikandellenvlaaien en andere onzin.. 😆
[verwijderd] iMoeder Viandel: Loempiandel: Frikandelbroodje: En voor de liefhebbers, de frikandelvlaai: Wij Brabanders zijn echt een raar volkje soms 😳
[verwijderd] iMoeder ik ken het als een frikandel met een soort loempiakorst.. vandaar mijn verwarring over de inventieve uitvinding van de frikandel met een loempiakorst 🤔
fafa Waarom heet een krokante frikandel geen krokodel? Vind ik persoonlijk leuker 😄 Edit: oh dear, hij bestaat echt 😱
[verwijderd] fafa heb je de pikandel al ontdekt? Dat is een pittige frikandel. Saillant detail: ik lust helemaal geen frikandellen 🤣
Cactusje Zouden de plantjes in de houten bakken steeds dood gaan omdat het geïmpregneerd hout is? En waaróm moeten die rotkatten onder mijn overkapping slapen?
Marshmallow Toch bijzonder dat er een pakketje bij me is bezorgd, terwijl mijn bel niet is gegaan. Ben benieuwd wie van de buren hem heeft ontvangen, dat staat dan weer niet in de trackingsinformatie.