Tantetil Sevenof9 ik zocht net zoiets als imoeder, maar ik zag er alleen een paar die ik niet zo leuk vond. Die ene is wel leuk, waarvan ik dacht dat het een stapel wasgoed was...misschien omdat er boven een stapel op mij ligt te wachten.
[verwijderd] Tantetil een van de masterchef Australië juryleden! Dit zegt genoeg toch? [verwijderd] maar hoe dan? Die outfits? Gewoon.... hoe? Gebruikt hij die spiegelwand wel?
[verwijderd] [verwijderd] ik vind het echt verschrikkelijk! Vandaag zei M al dat het voor zijn doen best normaal was, tot de camera draaide en we zijn broek zagen. 🤣 Smaken verschillen enzo, maar dit is het andere uiterste hoor!
[verwijderd] [verwijderd] ik zou er misschien zelf niet in gaan lopen als ik man zou zijn, maar ik hou nu eenmaal van eigenheid in stijl. Eric Corton heeft dat ook vind ik: Wat is hij oud en mager geworden trouwens. Schrik er van!
Rietjesbeker Wat is Fries toch eigenlijk een a-seksuele taal... (gedacht terwijl mijn man met een vriend van hem belt)
fafa Ik geloof nooit dat dit echt iemand is die een haartransplantatie heeft ondergaan. Makkelijkste manier om een indrukwekkend reclameplaatje te maken is om iemand deels te lijf te gaan met een tondeuse. Dan stel ik me dat gesprek met dat castingbureau voor: "Hey John, we hebben een klus voor je, reclame voor een of andere haartransplantatietoko." "Oh, maar ik heb geen haartransplantie ondergaan, hoor. Sterker nog, ik heb al mn eigen haar nog" "Oh joh, maak je geen zorgen, dat komt helemaal goed. Je bent perfect voor die klus. Maarehhh... als je op de fiets gaat, neem dan wel even een warme muts mee voor de terugweg" "..............."
Cactusje fafa Ik denk zomaar dat het ook nog gewoon photoshop kan zijn. Zo'n groot stuk, waar halen ze al dat haar vandaan? Lijkt me niet dat je zoveel huid over hebt op je hoofd om zoveel te transplanteren...
Vulpen Hoe kan het nou dat altijd als ik denk 'wow beide kinderen slapen' er prompt eentje wakker wordt? 🤔