Sweetl Vulpen ja maar het was niet bij een plek waar iets was gebeurd ofzo. Kunnen ze meerdere mensen in 1 ambu hebben en daarna overplaatsen? De ambu kwam ergens anders vandaan met iemand erin. En nu dus een switch naar de trauma
[verwijderd] Sweetl trauma artsen hebben meer bevoegdheden dan ambulance medewerkers, zoals een ademhalingsbuis aanbrengen en snijden in geval van amputatie.
[verwijderd] Het kan ook zijn dat er een speciale arts met de heli is meegekomen. Die anders te laat ter plekke zou zijn.
Puzzelstukje Vandaag in het bos, mooie paddenstoelen gezien. Maar ook dit fel oranje spulletje. Dit groeide dus uit een boomstam. Iemand een idee wat dit is?
[verwijderd] Puzzelstukje nou zeg! Toeval? Deze foto maakte ik vandaag: Geen idee wat het is trouwens.
Puzzelstukje [verwijderd] bij jou is het al iets verder gegroeid. Mooi zeg, dan kun je al wat beter zien wat t is! Sweetl ik ga even google raadplegen. zulke mooie paddenstoelen gezien. Kinderen ook echt genoten. Was er een prachtige dag voor.
[verwijderd] Toch6 thanks! Een beetje van mezelf, een beetje van m'n telefoon en een beetje van Snapseed đ
[verwijderd] [verwijderd] grappige was wel dat zoon er steeds blaadjes overheen gooide toen ik er een foto van wilde maken đ het was echt een klein mini stilleven.
[verwijderd] Eigenlijk zou er op fb naast de like en andere buttons ook nog een vraagteken moeten zijn, want van sommige posts kan ik echt met de beste wil van de wereld niet achterhalen wat de schrijver bedoelt.
Toch6 Iemand die geen sinterklaas viert, eet die wel pepernoten? En die geen kerst viert, kerstkransjes etc? Dat was mijn gedachte vanmorgen in de winkel.
Hopsatee Toch6 haha ik vierde tot wij kinderen hadden nooit Sinterklaas. At en eet ook zelden pepernoten maar dat is omdat ik niet snoep. En ik vier kerst maar eet nooit kerstkransjes haha
Hooyo-shimbir Toch6 zeker wel, erger nog ik geniet met kerst altijd van alle lekkere hapjes in de supermarkt. đ